Warunki i zasady korzystania z internetowej platformy – Zoocial Market 

(Regulamin dla Sprzedawcy)

I. Zważywszy, że:

  1. Animal Care Sp. z o.o. ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000934469, NIP: 9472006090, Regon: 520513530, jest właścicielem internetowej platformy zakupowej, na której można nabyć produkty i usługi oferowane do sprzedaży przez Sprzedawców, działającej pod adresem: www.zoocial.pl/market dalej Zoocial Market i ma możliwości techniczne udostępnienia Sprzedawcy narzędzi do prowadzenia sprzedaży produktów i usług w Zoocial Market na rzecz podmiotów trzecich przy czym sprzedaż ta będzie dokonywana w każdym wypadku przez Sprzedawcę na swój koszt, ryzyko oraz we własnym imieniu;
  2. Sprzedawca jest przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie między innymi sprzedaży produktów lub usług, których sprzedaż za pośrednictwem Zoocial Market jest możliwa (dalej Produkt/Produkty);
  3. Umowy sprzedaży w ramach Zoocial Market są zawierane pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zaś Animal Care nie jest stroną umów sprzedaży Produktów.

II.  Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

III. Postanowienia niniejszego Regulaminu, określają m.in.: 

  1. zasady korzystania z platformy zakupowej Zoocial Market, w tym dodawania przez Sprzedawcę Produktów ich opisów oraz innych dopuszczalnych treści, w tym zasady prowadzenia detalicznej sprzedaży produktów i usług przez Sprzedawcę na Zoocial Market;
  2. zasady udzielania licencji do umieszczanych przez Sprzedawcę treści, na rzecz Animal Care;
  3. zasady rozliczeń pomiędzy Animal Care a Sprzedawców korzystających z platformy zakupowej Zoocial Market;
  4. zasady świadczenia Usługi elektronicznej na rzecz Sprzedawcy.

§1 

Definicje W niniejszym Regulaminie, następujące określenia oznaczają odpowiednio:

1. Animal Care – Animal Care sp. z o.o.  ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000934469, NIP: 9472006090, Regon: 520513530, posiadającą status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt. 6 ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, która prowadzi portal internetowy pod adresem: www.zoocial.pl/market;

2. Dzień Roboczy – oznacza każdy dzień tygodnia, poza sobotą, niedzielą oraz dniami urzędowo uznanymi w Polsce za dni wolne od pracy;

3. Godziny Robocze – godziny między 08:00 a 16:00 w Dni Robocze;

4. Karta Produktu – opis Produktu przygotowywany przez Sprzedawcę wraz z informacją o zasadach zawierania Umowy Sprzedaży, warunkach dostawy, realizacji usług i płatności;

5. Klient/Użytkownik  - korzystający ze Zoocial Market, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, nabywający w  Zoocial Market  Produkty w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, nabywający Produkty jako konsument lub jako osoba fizyczna nabywająca Produkt bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą, gdy nie posiada on dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Aby móc w pełni korzystać z Zoocial Market Użytkownik musi mieć ukończone 18 lat i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, albo być osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Użytkownik będący konsumentem może również korzystać z Zoocial Market bez osiągnięcia pełnoletniości, ale warunkiem jest ukończenie 13 roku życia - w takiej sytuacji korzystanie z Zoocial Market możliwe jest w zakresie zawierania umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego lub po uzyskaniu zgody przedstawiciela ustawowego.

6. Konto - prowadzone dla Sprzedawcy przez Animal Care pod unikalną nazwą (login) konto, w którym gromadzone są dane Sprzedawcy, dane o Produktach oraz informacje o jego działaniach w ramach Sklepu, umożliwiające zawieranie Umów Sprzedaży z Klientem Sklepu.

7. Operator płatności –  PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5.476.300,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych  prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, z którym Sprzedawca zwiera umowę, której przedmiotem jest świadczenie usług płatniczych przez operatora płatności na rzecz Sprzedawcy w związku z korzystaniem przez Sprzedawcę ze Sklepu.

8. Produkt – produkt lub usługa, prezentowane w Zoocial Market i oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży, które mogą być przedmiotem sprzedaży w Sklepie, na zasadach określonych w Regulaminie. Załącznik nr 3 do Regulaminu wskazuje na kategorie Produktów, które nie mogą być prezentowane i sprzedawane w Sklepie przez Sprzedawców;

9. Regulamin - niniejszy regulamin stanowiący ogólne warunki Umowy zawieranej pomiędzy Animal Care a Sprzedawcą;

10. Sprzedawca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która w ramach wykonywanej przez siebie zawodowej działalności gospodarczej oferuje Produkty lub usługi do sprzedaży w ramach funkcjonowania Sklepu;

11. Treści – wszelkie udostępnione na Zoocial Market informacje, dane, treści, elementy, materiały, algorytmy, schematy, utwory, oznaczenia, logotypy, nazwy, znaki, symbole, opisy i zdjęcia, niezależnie od ich charakteru, formatu i sposobu zapisu lub przedstawienia, do których prawa przysługują Sprzedawcy;

12. Umowa – umowa o świadczenie drogą elektroniczną Usługi przez Animal Care na rzecz Sprzedawcy.

13. Umowa Sprzedaży – umowa pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, zawierana za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem jest sprzedaż Produktu;

14. Usługa – usługa świadczona przez Animal Care na rzecz Sprzedawcy polegająca na możliwości założenia przez Sprzedawcę Konta w Sklepie w celu zawierania umów sprzedaży oferowanych przez Sprzedawcę Produktów z Klientami Sklepu, przy użyciu mechanizmów udostępnionych przez Animal Care, w tym udostępnienia narzędzi operatorów płatności w celu rozliczenia płatności za Produkty pomiędzy Klientem a Sprzedawcą;

15. Zoocial Market – internetowa platforma zakupowa, na której można nabyć Produkty oferowane do sprzedaży przez Sprzedawców, a także w ramach której świadczone są inne usługi, prowadzona przez Animal Care;

16. Zoocial Market – portal internetowy pod adresem www.zoocial.pl/market, na którym Usługodawca prowadzi Marketplace;

17. Wynagrodzenie – wynagrodzenie prowizyjne w wysokości określonej w Załączniku nr 2 do Regulaminu należne Animal Care od Sprzedawcy z tytułu zamówień składanych w ramach Sklepu przez Kupujących na Produkty Sprzedawcy wyliczane na zasadach określonych w Regulaminie.

 

§2

Przedmiot Regulaminu

 

1. Regulamin określa zasady korzystania przez Sprzedawcę oraz udostępniania przez Animal Care na rzecz Sprzedawcy narzędzia w postaci internetowej platformy zakupowej www.zoocial.pl/market służącej do prowadzenia sprzedaży Produktów na podstawie Regulaminu oraz zgodnie z wytycznymi i instrukcjami przekazanymi przez Animal Care do Sprzedawcy w tym zasady rozliczenia pomiędzy Sprzedawcą a Animal Care.

2. Sprzedawca, który chce zaoferować swoje Produkty w ramach Sklepu, musi zapoznać się z zasadami funkcjonowania Zoocial Market opisanymi w regulaminie dla Użytkowników, dostępnym na Regulamin Klienta,  jak również w tym Regulaminie i tym samym zobowiązuje się do przestrzegania postanowień wyżej wymienionych dokumentów. Akceptacja Regulaminu oznacza fakt zapoznania się z regulaminem www.zoocial.pl/market dla Użytkowników oraz zaakceptowanie określonych w nim warunków sprzedaży Produktów w Sklepie.

3. Sprzedawca ma pełną dowolność w zakresie wyboru innych kanałów dystrybucji Produktów (również przez Internet) oraz kształtowania cen Produktów w nich oferowanych.   

§3

Procedura rejestracji przez Sprzedawcę i wprowadzania Produktów przez Sprzedawcę

1. W celu zawarcia Umowy z Animal Care i możliwości skorzystania z Usługi, Sprzedawca musi dokonać rejestracji w Sklepie i założyć konto Sprzedawcy. Umowa umożliwia założenie tylko jednego konta w Sklepie przez tego samego Sprzedawcę.

2. Minimalne wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu i Usług, którymi powinien posługiwać się Sprzedawca to: połączenie z siecią Internet zapewniające transmisję danych, przeglądarka internetowa, tj. oprogramowanie służące do przeglądania treści dostępnych w sieci Internet. Wyłączenie akceptacji plików Cookies i Skryptów Java może zakłócić prawidłowe działanie Zoocial Market;aktywne konto poczty e-mail.

3. Sprzedawca musi zaakceptować Regulamin wraz z załącznikami, politykę prywatności Zoocial Market, regulamin Zoocial Market.pl/market dla Użytkowników wraz z załącznikami poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru.

4. Do założenia Konta przez Sprzedawcę niezbędne jest zarejestrowanie Sprzedawcy, w ramach którego: Sprzedawca musi wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie niezbędnych danych wskazanych dostępny na Zoocial Market.pl/market, w szczególności danych związanych z prowadzoną przez Sprzedawcę działalnością gospodarczą (określonych w formularzu),tj:

  1. Nazwa firmy – Pełna nazwa zarejestrowana w KRS lub CEIDG.
  2. Adres siedziby firmy – Ulica, numer, kod pocztowy, miasto oraz kraj.
  3. NIP (Numer Identyfikacji Podatkowej) – Numer NIP jest wymagany do weryfikacji firmy.
  4. REGON – Numer REGON jest opcjonalny, ale często wymagany przy pełnej rejestracji konta.
  5. KRS – Numer KRS dla spółek wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (dla jednoosobowych działalności gospodarczych ten numer nie jest wymagany).
  6. Osoba upoważniona do reprezentowania firmy – Imię, nazwisko oraz stanowisko osoby, która będzie reprezentować firmę na Zoocial Market.
  7. Adres e-mail – Będzie on wykorzystywany do logowania oraz kontaktu z Zoocial Market.
  8. Numer telefonu – Numer telefonu do kontaktu oraz weryfikacji.
  9. Dane do faktury – Opcjonalnie, dane niezbędne do wystawienia faktur przez Zoocial Market.
  10. Konto bankowe – Numer rachunku bankowego firmy, na który będą wypłacane środki ze sprzedaży.

5. Animal Care przeprowadzi weryfikację konta Sprzedawcy, w każdy prawnie dopuszczalny i dostępny sposób, w zakresie podanych przez Sprzedawcę danych związanych z prowadzoną przez Sprzedawcę działalnością gospodarczą na podstawie wypełnionego formularza rejestracyjnego, jak również dokumentów uprawniających osoby zakładające konto i rejestrujące Sprzedawcę do działania w jego imieniu. Czas trwania weryfikacji wynosi nie dłużej niż 3 dni. Proces ten może wymagać dostarczenia dodatkowych dokumentów lub informacji przez Sprzedawcę.

6. Animal Care poinformuje Sprzedawcę za pośrednictwem korespondencji e-mail podanym w formularzu o pozytywnej weryfikacji Konta Sprzedawcy wraz z linkiem do logowania do konta  lub o odmowie założenia Konta z uzasadnieniem tych powodów. Decyzja odmowna nie oznacza zamknięcia drogi Sprzedawcy do ponownego utworzenia Konta lub Sprzedawca może złożyć reklamację w zakresie odmowy. Z chwilą utworzenia Konta zostaje zawarta Umowa pomiędzy Animal Care a Sprzedawcą. Po aktywacji konta, przy użyciu loginu i hasła Sprzedawca będzie mógł korzystać z funkcjonalności Sklepu w ramach świadczonej na jego rzecz Usługi.

7. Sprzedawca za pomocą linku aktywacyjnego, przesłanego wraz z pozytywną weryfikacją i linkiem do aktywacji Konta, o których mowa w pkt 5 zostanie przekierowany na stronę Operatora płatności, który będzie obsługiwał płatności w ramach Sklepu i tam będzie zobowiązany do zawarcia umowy z Operatorem płatniczym, o czym poinformuje Animal Care. Brak podpisanej umowy z Operatorem płatniczym spowoduje zablokowanie konta Sprzedawcy przez Animal Care i uniemożliwienie Sprzedawcy dodania Produktów do Sklepu lub wypowiedzenie Regulaminu Sprzedawcy.

8. Po aktywacji Konta oraz zawarciu umowy z Operatorem płatności przez Sprzedawcę, Sprzedawca ma możliwość samodzielnie dodawać Produkty oferowane przez niego w Sklepie, określać warunki ich sprzedaży (ceny, zasady wysyłki, reklamacje, zwroty) w Sklepie, oraz zarządzać własnymi danymi i przeprowadzać ich aktualizacje.

9. Sprzedawca zobowiązuje się oferować Klientom w ramach Sklepu Produkty, które:

  1. będą oryginalne, fabrycznie nowe i zapakowane w oryginalne opakowania; 
  2. spełniać będą wszystkie wymagania wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności (ale nie wyłącznie) w zakresie bezpieczeństwa produktów, zgodności z zasadniczymi i szczegółowymi wymaganiami, a w przypadku Produktów spożywczych – wymagania dotyczące tych artykułów, w tym w szczególności (ale nie wyłącznie) w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia, jakości handlowej, opakowań, oznakowań itp.;
  3. posiadać będą pełną dokumentację i oznaczenia wymagane przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa odpowiednie do właściwości danego Produktu, w tym w szczególności (w zależności od rodzaju Produktów): oznaczenia producenta lub importera, instrukcję obsługi w języku polskim, instrukcję konserwacji oraz pozostałą dokumentację zawierającą jasne, zrozumiałe i niewprowadzające w błąd informacje, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z Produktów, dokumentację dotyczącą pochodzenia Produktów, znak zgodności wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej, określenie jego energochłonności, informację dotyczącą składników danego Produktów, termin trwałości lub przydatności do spożycia, informację w języku polskim umożliwiającą konsumentom ocenę zagrożeń związanych z danym Produktem w czasie zwykłego lub możliwego do przewidzenia okresu jego używania, jeżeli takie zagrożenia nie są, przy braku odpowiedniego ostrzeżenia, natychmiast zauważalne, dotyczące możliwości przeciwdziałania tym zagrożeniom, wszelkie niezbędne informacje, oznakowania i dokumentacje dotyczące sprzętu elektrycznego i elektronicznego, a także wszelkie wymagane atesty, homologacje, certyfikaty itp.;
  4. na wszystkich szczeblach obrotu, w tym w szczególności u Sprzedawcy, będą przechowywane i transportowane w sposób odpowiedni do rodzaju danego Produktu;
  5. obrót nimi nie będą naruszać powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym w szczególności praw na dobrach niematerialnych osób trzecich ani zasad współżycia społecznego. Jeżeli sprzedaż Produktów na podstawie niniejszej umowy będzie wymagała od Sprzedawcy jakichkolwiek zgód, zezwoleń, koncesji, zgłoszenia do właściwych rejestrów itp., Sprzedawca posiadać będzie stosowne zgody, zezwolenia, koncesje, wpis do właściwego rejestru itp. przed zaoferowaniem tych Produktów klientom Zoocial Market;
  6. będą legalnie wprowadzone oraz dopuszczone do obrotu na terytorium Unii Europejskiej, a wszelkie należności publicznoprawne wynikające z wprowadzenia Produktów do obrotu (w tym w szczególności cła, podatki, opłaty itp.) będą w całości uiszczone przed zaoferowaniem tych Produktów klientom Zoocial Market;
  7. nie będą przedmiotem postępowania sądowego, zabezpieczającego, egzekucyjnego, w stosunku do Produktu nie będą zgłoszone jakiekolwiek roszczenia osób trzecich, jak również Produkty  nie będą obciążone jakimikolwiek prawami osób trzecich.

10. Sprzedawca jest zobowiązany działać w oparciu o uzyskane oświadczenia podmiotów trzecich uprawnionych do znaków towarowych zgodnie z którymi Animal Care jest uprawniony do używania logotypów i nazw przekazanych mu przez Sprzedawcę w ramach niniejszej Umowy w celu prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych, dotyczących Zoocial Market niezależnie od sposobu, rodzaju i formy jej prowadzenia. 

11. Sprzedawca zobowiązuje się do udzielania pełnych, wyczerpujących i aktualnych informacji na temat Produktów.

12. W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę wiedzy o niespełnianiu przez którykolwiek z zakupionych przez Klienta Zoocial Market Produktów wymagań w zakresie bezpieczeństwa produktów lub o zagrożeniach powodowanych przez którykolwiek z takich Produktów, bądź w przypadku nałożenia na Sprzedawcę zakazu wprowadzania któregokolwiek Produktu  do obrotu lub uzyskania przez Sprzedawcę wiedzy na temat takiego zakazu, Sprzedawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym Animal Care w formie pisemnej.

13.  Sprzedawca odpowiada za prawdziwość i aktualność wszelkich złożonych co do Produktów i jego działalności oświadczeń. W przypadku, gdy w związku z nieprawdziwością lub nieaktualnością któregokolwiek oświadczenia Sprzedawcy, w stosunku do Animal Care zostały zgłoszone jakiekolwiek roszczenia przez osoby trzecie, na Animal Care zostały nałożone jakiekolwiek obowiązki uiszczenia opłat publicznoprawnych (np. cło, podatki itp.) czy kary, a także w przypadku wszczęcia w związku z tym przeciwko Animal Care jakiegokolwiek postępowania sądowego, pozasądowego lub administracyjnego, Sprzedawca zobowiązany jest nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze wezwanie do:

  1. udzielania Animal Care wszelkich niezbędnych informacji, wyjaśnień oraz przekazania niezbędnej w tym postępowaniu dokumentacji związanej z danym Produktem , określonym w wezwaniu;
  2. niezwłocznego przystąpienia na własny koszt do postępowania po stronie Animal Care;
  3. zapłaty Animal Care wszelkich kwot, jakie Animal Care zobowiązana będzie zapłacić w związku z takimi zdarzeniami, w tym w szczególności wszelkich kar pieniężnych nałożonych na Animal Care, opłat publicznoprawnych oraz wszelkich kosztów poniesionych przez Animal Care, w tym w szczególności kosztów pomocy prawnej i kosztów zastępstwa procesowego, co nie wyklucza w takich przypadkach możliwości dochodzenia przez Animal Care od Sprzedawcy odszkodowania na zasadach ogólnych.

14. Sprzedawca prowadzący sprzedaż w ramach Zoocial Market będzie podejmował starania w celu zapewniania ciągłej dostępności swoich Produktów oferowanych w Zoocial Market.

15. Sprzedawca prowadzący sprzedaż w ramach Zoocial Market zobowiązuje się do utrzymywania standardu tworzenia kart Produktów i sprzedaży Produktów, o których mowa w Załączniku nr 1 do Regulaminu.

16. Sprzedawca prowadzący sprzedaż w Sklepie będzie realizował ją z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności, nie może wprowadzać w błąd Klienta co do właściwości Produktu, odnośnie ich ceny czy kosztów dostawy oraz będzie stosował wobec Klienta zasady Sprzedaży, nie mniej korzystne niż określone w regulaminie Zoocial Market.pl/market dla Użytkownika.

17. Sprzedawca prowadzący sprzedaż w ramach Zoocial Market przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za zgodność Produktów z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W przypadku wystąpienia szkody po stronie Animal Care, wynikającego z naruszenia wymogów, o których mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca odpowiedzialny będzie do naprawienia szkody w jej pełnej wysokości.

18. Sprzedawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za swoją działalność w Sklepie wobec Użytkowników Zoocial Market. W przypadku gdy w związku z działalnością Sprzedawcy w Sklepu w stosunku do Animal Care zostały zgłoszone jakiekolwiek roszczenia przez Klientów Zoocial Market, Sprzedawca zwalnia Animal Care z wszelkiej odpowiedzialności. 

19. Sprzedawca zgodnie z dyspozycją art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013 roku o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 118 z późn. zm.) oświadcza, że posiada/nie posiada status/u dużego przedsiębiorcy (po myśli Załącznika I do Rozporządzenie Komisji (UE) NR 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 roku.

20. Strony zobowiązują się, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość o poinformować drugą stronę, o uzyskaniu lub utracie statusu dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów, o których mowa w ust.18, najpóźniej w momencie zawarcia pierwszej transakcji handlowej między stronami po uzyskaniu tego statusu.

 

§4 

Realizacja Usługi przez Animal Care na rzecz Sprzedawcy

1. Animal Care w ramach Umowy świadczy na rzecz Sprzedawcy Usługę, przy wykorzystaniu narzędzi i mechanizmów dostępnych w Sklepie w zamian za co pobiera Wynagrodzenie prowizyjne na zasadach i w wysokości określonej w Załączniku nr 2 do Regulaminu.

2. Animal Care zobowiązuje się:

  1. do utrzymywania Sklepu w stanie umożliwiającym jego funkcjonowanie i wykorzystanie przez Sprzedawcę na zasadach określonych w Regulaminie, oraz zobowiązuje się informować Sprzedawcę o planowanych przerwach technicznych z wyprzedzeniem nie mniejszym niż 24 godziny. 
  2. do przekazywania Sprzedawcom, za pośrednictwem Operatora płatności, należności z tytułu Umów Sprzedaży zapłaconych przez Kupujących na warunkach określonych w Regulaminie oraz z uwzględnieniem postanowień Umowy z Operatorem płatności, z tym zastrzeżeniem, że Animal Care nie świadczy na rzecz Sprzedawcy żadnych usług płatniczych. Wszystkie rozliczenia realizowane są za pośrednictwem Operatora płatności.
  3. Sprzedawca poprzez zawarcie Umowy oświadcza, że wyraża zgodę na dokonywanie wszelkich rozliczeń w ramach Sklepu za pośrednictwem platformy rozliczeniowej funkcjonującej w ramach Sklepu, umożliwiającej zapłatę ceny za transakcje z Klientami oraz Wynagrodzenia w pieniądzu elektronicznym. Tym samym Sprzedawca zobowiązuje się do zawarcia umowy współpracy w zakresie przyjmowania należności od Klientów w systemie płatności online z PayPo s.a. w zakresie świadczenia usług pośrednictwa płatności elektronicznej w ramach Sklepu.
  4. Sprzedawca upoważnia Animal Care do udzielenia upoważnienia Operatora płatności, do przyjmowania środków pieniężnych od Klientów Sklepu należnych Sprzedawcy z tytułu zapłaty ceny za Produkty oraz innych należności w ramach Sklepu, w celu przekazania ich Sprzedawcy na zasadach określonych w Umowie.
  5. Opłaty dokonywane przez Klientów Zoocial Market za Produkty Sprzedawcy, PayPo s.a. będzie przekazywało przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie maksymalnie do 7 dni liczonych od momentu zawarcia transakcji nabycia Produktów w ramach Zoocial Market.
  6. Animal Care zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień Regulaminu. W takim przypadku poinformuje za pomocą poczty elektronicznej lub w formie pisemnej Sprzedawcę o wprowadzanej zmianie. Sprzedawca może w terminie 30 dni roboczych od dnia otrzymania powyższej informacji wypowiedzieć Regulamin bez zachowania terminu wypowiedzenia. Bezskuteczny upływ wyżej wymienionego terminu będzie traktowany przez strony jako akceptacja zmian w treści Regulaminu przez Sprzedawcę.
  7. Animal Care zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o bezterminowym lub do czasu zaniechania naruszeń przez Sprzedawcę zawieszeniu ofert Produktów Sprzedawcy w Zoocial Market, w szczególności w przypadku naruszenia przez Sprzedawcę lub prezentowaną przez niego ofertę przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub postanowień Regulaminu. Zawieszenie ofert Produktów sprzedawcy w Zoocial Market, powinno być obiektywnie uzasadnione, chyba, że ich zawieszenie jest uzasadnione obowiązującymi przepisami prawa.

§5

Prezentacja Treści przez Sprzedawcę. Licencja

1. Sprzedawca przed planowaną prezentacją ofert Produktów w Zoocial Market prześle do Animal Care wszelkie dane niezbędne do stworzenia Karty Produktu wraz z propozycją - niewiążącą dla Animal Care, zaliczenia Produktów do danej kategorii. 

2. Sprzedawca oświadcza, że:

  1. władny jest udostępniać na Zoocial Market Treści na zasadach i w celach określonych w Regulaminie;
  2. materiały nie będą naruszały powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich, w tym praw na dobrach niematerialnych oraz dóbr osobistych osób trzecich, ani zasad współżycia społecznego;
  3. korzystanie przez Animal Care z Treści  w sposób określony w niniejszym Regulaminie nie będzie naruszało powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich, w tym praw na dobrach niematerialnych oraz dóbr osobistych osób trzecich, ani zasad współżycia społecznego;
  4. Sprzedawca jest zobowiązany do okazania na każde żądanie Animal Care stosownych oświadczeń potwierdzających powyższe.

3. Z dniem udostępnienia Animal Care lub samodzielnego umieszczenia na Zoocial Market Treści Sprzedawca udziela Animal Care licencji (ew. dalszej licencji) w celu oferowania i sprzedaży Produktów  dostępnych w ofercie Sklepu oraz w celu reklamowania i promowania działalności Animal Care lub Sprzedawcy, w tym w szczególności w celu wykorzystywania ich w sieci Internet. Licencja udzielona jest na wszystkich znanych w dniu zawarcia niniejszej umowy polach eksploatacji, w tym w szczególności:

  1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Treści - wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy Treści w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
  2. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami przekazanymi przez Sprzedawcę, na których Treści utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
  3. w zakresie rozpowszechniania Treści poprzez wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie Treści w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności w sieci Internet.

4. Licencja (ew. dalsza licencja) w zakresie Treści udzielona jest na czas trwania umowy.

5. Licencja (ew. dalsza licencja) upoważnia do korzystania z Treści na terytorium Polski oraz wszystkich innych państw i ma charakter niewyłączny.

6. Sprzedawca oświadcza, że jest uprawniony do udzielenia osobom trzecim, w tym w szczególności Animal Care, zgody na korzystanie z Treści w zakresie określonym w niniejszej umowie.

7. Sprzedawca może wypowiedzieć licencję (dalszą licencję) na rok naprzód ze skutkiem na koniec roku kalendarzowego. Wypowiedzenie licencji (dalszej licencji) wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Sprzedawca nie może wypowiedzieć licencji w okresie obowiązywania Regulaminu. Sprzedawca wyraża zgodę na modyfikowanie Treści po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji treści przez Sprzedawcę oraz do korzystania z tak zmodyfikowanych Treści dla celów oraz na polach eksploatacji określonych w Umowie. Sprzedawca z chwilą udostępnienia danego Treści Animal Care  udziela mu upoważnień, o których mowa w niniejszym ustępie, w zakresie tych Treści. W razie, gdy takie przeróbki i inne opracowania stanowić będą przedmiot zależnych praw autorskich w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2000 roku Nr 80, poz. 904 ze zm.) Sprzedawca niniejszym wyraża zgodę na rozporządzanie i korzystanie z takiego przedmiotu przez Animal Care. 

8. Animal Care wyłącznie na pisemny wniosek Sprzedawcy, może wyrazić zgodę na posługiwanie się przez Sprzedawcę we wskazanym przez niego zakresie logo i nazwą Sklepu, w celu informowania o prowadzonej w jej ramach sprzedaży Produktów. Wynagrodzenie za korzystanie przez Sprzedawcę z logo i nazwy Sklepu, będzie objęte w Wynagrodzeniu prowizyjnym.

 

§6

Wynagrodzenie 

1. Za realizację Usługi przez Animal Care na rzecz Sprzedawcy, Sprzedawca zobowiązuje się zapłacić wynagrodzenie prowizyjne, którego wysokość i zasady pobierania zostały określone w Załączniku nr 2 do Regulaminu.

§7

Wypowiedzenie i rozwiązanie Umowy 

1. Umowa pomiędzy Animal Care a Sprzedawcą na Usługę zostaje zawarta na czas nieokreślony.

2. Każda ze Stron może rozwiązać Umowę w każdym czasie z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia liczonego od pierwszego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym zostało złożone oświadczenia o wypowiedzeniu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym może został złożone bez wskazywania przyczyny. Druk oświadczenia o wypowiedzeniu, z którego Sprzedawca może skorzystać będzie dostępny na Koncie Sprzedawcy.

3. Rozwiązanie Umowy, bez znaczenia na powód, pozostaje bez wpływu na stosunek zobowiązaniowy pomiędzy Sprzedawcą a Klientami Sklepu. W szczególności po wypowiedzeniu lub wygaśnięciu Umowy Sprzedawca nadal zobowiązany będzie do realizacji zamówień Klientów Sklepu złożonych w okresie obowiązywania Umowy. 

4. Animal Care może wypowiedzieć Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w każdym przypadku, jeżeli Sprzedawca nie będzie wykonywać postanowień Umowy lub będzie wykonywać je w sposób nienależyty i mimo otrzymania wezwania na piśmie do zmiany sposobu postępowania i wyznaczenia dodatkowego terminu na usunięcie działań lub zaniechań stanowiących niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy, nie krótszego niż 7 dni roboczych, nie przystąpi do niezwłocznego należytego wykonywania Umowy. Oświadczenie o wypowiedzeniu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Animal Care może złożyć w terminie 60 dni od dnia następującego po 7 dniowym terminie, udzielonym Sprzedawcy do należytego wykonywania Umowy.

5. Animal Care może wypowiedzieć Umowę w trybie natychmiastowym bez uprzedniego wezwania do zaprzestania naruszeń:

  1. w przypadku opóźnienia przekraczającego 30 dni w zapłacie przez Sprzedawcę należnego Animal Care wynagrodzenia;
  2. w przypadkach naruszenia przez Sprzedawcę postanowień wskazanych w Załączniku nr 1 do Regulaminu;
  3. w przypadku naruszenia przez Sprzedawcę postanowień dotyczących ochrony danych osobowych;
  4. w przypadku naruszenia przez Sprzedawcę postanowień dotyczących praw osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych lub praw własności intelektualnej;
  5. w przypadku, gdy w jakikolwiek sposób w ramach Sklepu Sprzedawca zamieści informacje lub treści naruszające warunki Umowy lub naruszające regulacje przepisów prawa powszechnie obowiązujących na terenie Polski;
  6. w przypadku, gdy prezentowaną przez Sprzedawcę ofertę narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub postanowienia Umowy.

6. W okresie wypowiedzenia Sprzedawca nie może oferować nowych Produktów do sprzedaży w Sklepie. Umowy Sprzedaży zawarte przed rozpoczęciem okresu wypowiedzenia są realizowane na bieżąco. Konto Sprzedawcy pozostaje aktywne do dnia upływu okresu wypowiedzenia lub rozwiązania Umowy, po czym ulega automatycznemu zamknięciu, a Sprzedawca traci dostęp do Konta bez prawa do żądania odszkodowania za dane utracone w wyniku zamknięcia. 

 

§8

Reklamacje

1.  Sprzedawca jest uprawniony do składania reklamacji co do świadczonych Usług w formie korespondencji e-mail lub pisemnej na adres Animal Care wskazany w Regulaminie w §9.

2.  Animal Care rozpozna wyłącznie reklamacje, które zawierają co najmniej następujące dane:

  1. oznaczenie Sprzedawcy (w tym jego imię, nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail), a w przypadku osób prawnych pełną nazwę (firmę), adres pocztowy, adres e-mail oraz dane osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją;
  2. opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.

3. Reklamacje będą rozpoznawane przez Animal Care w terminie 30 dni od ich otrzymania, a w przypadku spraw szczególnie złożonych w terminie określonym za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w koncie sprzedawcy. O ich rezultacie Animal Care niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

§9 

Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca - Animal Care Sp. z o. o..

2. Administrator przywiązuje bardzo dużą wagę do przejrzystości działania i ceni podstawowe prawo każdego człowieka do zachowania prywatności. Gwarancja poufności i ochrony danych jest dla nas ważna, dlatego dokła­damy starań, by przyjęte zasady przetwarzania danych odbywały się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również z poszanowaniem podstawowych praw i wolności oraz zapewniały ich poufność i należyte bezpieczeń­stwo.

3. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności

 

§10

Powiadomienia. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie powiadomienia, których przekazywania między Stronami wymaga niniejsza Regulamin i łącząca Strony Umowa, będą dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 

2. Strony wskazują następujące osoby do kontaktów w ramach Umowy:

  1. ze strony Animal Care: ______________tel._________________ ,  e-mail:, 
  2. ze strony Sprzedającego: ______________, tel. _______________, e-mail:______________, 

3. Jeśli komunikacja będzie wymagała formy pisemnej: 

  1. ze strony Animal Care, na adres korespondencyjny: _____________________________
  2. ze strony Sprzedającego, na adres korespondencyjny: ___________________________

3. Zmiana danych kontaktowych Stron nie wymaga pisemnej zmiany niniejszej Umowy. Powinna być jednak zakomunikowana a w przypadku braku powiadomienia drugiej Strony o zmianie danych dedykowanych do kontaktu, wysłanie pisma z użyciem danych dotychczasowych uznaje się za skutecznie dokonane.

4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszą Umową zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego.

5. Wszelkie kwestie sporne pomiędzy Stronami dotyczące wykonania Umowy będą w pierwszej kolejności rozstrzygane przez Strony w drodze ich porozumienia. W przypadku, gdy Strony nie będą w stanie same rozwiązać sporu, sądem właściwym będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby powoda.

 

Załączniki:

  • Załącznik nr 1 Standard tworzenia kart Produktów i sprzedaży Produktów
  • Załącznik nr 2 Rozliczenia, opłaty i prowizje
  • Załącznik nr 3 Katalog produktów zakazanych do sprzedaży na Zoocial Market
  • Załącznik nr 4 Regulamin klienta Zoocial Market

 

Załącznik nr 1

Standard tworzenia kart Produktów i sprzedaży Produktów

  1. Sprzedawca musi posiadać konto na Zoocial Market, zarejestrowane zgodnie z regulaminem. Konto powinno zawierać prawdziwe dane identyfikacyjne.
  2. Wszystkie informacje podawane przez sprzedawcę, w tym opisy produktów, ceny i warunki sprzedaży, muszą być prawdziwe i rzetelne.
  3. Opisy muszą być zgodne z rzeczywistością, szczegółowe i nie mogą wprowadzać kupujących w błąd.
  4. Sprzedawca powinien zamieszczać zdjęcia produktów, które rzeczywiście odzwierciedlają sprzedawane przedmioty.
  5. Podane ceny muszą być ostateczne i zgodne z obowiązującymi przepisami. Produkty muszą być dostępne w podanej ilości.
  6. Sprzedawca musi zapewnić bezpieczeństwo transakcji, korzystając z bezpiecznych metod płatności.
  7. Zamówienia powinny być realizowane terminowo i zgodnie z warunkami opisanymi w ofercie.
  8. Sprzedawca powinien odpowiadać na wiadomości klientów w terminie i w sposób uprzejmy oraz pomocny.
  9. Ewentualne spory z klientami powinny być rozwiązywane zgodnie z obowiązującym prawem i regulaminem Zoocial Market.
  10. Sprzedawca musi przestrzegać obowiązujących przepisów prawa, w tym dotyczących ochrony konsumentów, danych osobowych, a także przepisów podatkowych.
  11. Zabronione są nieuczciwe praktyki handlowe, takie jak manipulowanie cenami, fałszowanie opinii klientów czy wprowadzanie w błąd.

 

Załącznik nr 2

Rozliczenia, opłaty i prowizje

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

§1  

Uwagi Ogólne

1. Zoocial Market pobiera prowizje od sprzedaży za usługi związane z organizacją Transakcji realizowanych na platformie.

2. Platforma może również pobierać opłaty za inne usługi świadczone w ramach Zoocial Market. Wysokość tych opłat określona jest każdorazowo w regulaminie danej usługi.

3. Wszystkie kwoty podane w niniejszym Załączniku są kwotami brutto, zawierającymi podatek VAT. W przypadku opłat lub prowizji ustalanych jako procent od danej kwoty, podstawą do obliczeń jest kwota brutto. Kwoty prowizji są zaokrąglane w górę do pełnych groszy.

4. Niedopuszczalne jest obciążanie Kupującego przez Sprzedającego kosztami Transakcji (np. opłatami za publikację Oferty, opcje dodatkowe, płatności kartą czy prowizje od sprzedaży).

 

§2

Rozliczenia Należności

1. Rozliczenia za usługi związane z funkcjonowaniem Zoocial Market prowadzone są indywidualnie dla każdego Użytkownika.

2. Zarządzanie rozliczeniami odbywa się po zalogowaniu na Konto, gdzie Użytkownik ma dostęp do bieżącego stanu swoich Subkont Rozliczeniowych. Rozliczenia te obejmują szczegółową kalkulację opłat, prowizji oraz innych należności.

3. Użytkownicy są zobowiązani regulować należności w odpowiedniej walucie, każdorazowo do 14 dnia następnego miesiąca.

4. Faktury wystawiane są zgodnie z danymi podanymi w ustawieniach Konta i obejmują wszystkie należności naliczone w danym miesiącu.

5. W przypadku opóźnienia w płatnościach, funkcjonalności Konta mogą zostać ograniczone do czasu uregulowania wszystkich należności.

 

§3

Zmiany w Wysokości Opłat i Prowizji

1. Zoocial Market zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości opłat i prowizji zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.

2. Platforma może okresowo obniżać opłaty i prowizje w ramach promocji, zgodnie z odrębnymi zasadami dla takich akcji.

 

§4

  Faktury

1. Faktury będą wystawiane automatycznie co miesiąc i udostępniane w formie elektronicznej na Koncie Użytkownika oraz przesyłane drogą mailową.

2. Domyślną formą przesyłania faktur jest udostępnianie ich w formie elektronicznej. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie akceptację na przesyłanie (udostępnianie) faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług, na zasadach opisanych w Regulaminie.

3. Faktury za dany miesiąc obejmują należności naliczone w tym miesiącu dla danego Subkonta Rozliczeniowego w jego walucie i wystawiane są nie później niż do 15 dnia następnego miesiąca.

4. Użytkownicy nieprowadzący działalności gospodarczej mogą otrzymywać faktury wyłącznie na ich żądanie.

5. W przypadku zmian danych do faktur, Użytkownik jest zobowiązany do ich niezwłocznej aktualizacji.

6. Faktury przesłane (udostępnione) Użytkownikowi w formie elektronicznej będą dostępne w panelu administracyjnym konta Użytkownika przez okres 7 lat od ich wystawienia. W związku z czym nie są wystawiane duplikaty faktur przesyłanych (udostępnianych) elektronicznie.

 

II. POSTANOWIENIA SZCZEGÓŁOWE

§5

Prowizje od Sprzedaży

1. Prowizja od sprzedaży naliczana jest w momencie zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

2. Wysokość prowizji zależy od ceny końcowej Towaru oraz kosztów dostawy wybranych przez Kupującego.

3. Minimalna wartość prowizji za każdą transakcję wynosi 31 groszy brutto (25 groszy netto).

 

§6

Koszty Dostawy i Usług Dodatkowych

1. Prowizje od sprzedaży obejmują również koszty dostawy oraz opcjonalnych usług dodatkowych.

2.  Zoocial Market nalicza prowizję od kosztów dostawy zgodnie z obowiązującymi stawkami.

Kategoria

Podkategoria

% Brutto

Ebooki

 

25%

Webinary i szkolenia

 

30%

Dla psów

Karmy

6,5%

Dla psów

Smakołyki

6,5%

Dla psów

Akcesoria

9,15%

Dla psów

Zdrowie psa

9,15%

Dla psów

Pielęgnacja

9,15%

Dla psów

Produkty na pchły i kleszcze

9,15%

Dla kotów

Karmy

6,5%

Dla kotów

Smakołyki

6,5%

Dla kotów

Akcesoria

9,15%

Dla kotów

Zdrowie psa

9,15%

Dla kotów

Pielęgnacja

9,15%

Dla kotów

Produkty na pchły i kleszcze

9,15%

 

Załącznik nr 3

Lista produktów zakazanych do sprzedaży na Zoocial Market.

  1. Broń i amunicja: Broń palna, amunicja, materiały wybuchowe, broń biała (np. noże, szable) o charakterze bojowym.
  2. Narkotyki i substancje psychoaktywne: Narkotyki, substancje psychoaktywne, dopalacze oraz akcesoria związane z ich użyciem.
  3. Fałszywe dokumenty i certyfikaty: Fałszywe dowody tożsamości, paszporty, prawa jazdy, certyfikaty oraz inne dokumenty urzędowe.
  4. Towary pirackie i podróbki: Produkty podrobione, nielegalne kopie oprogramowania, muzyki, filmów, gier, a także produkty naruszające prawa autorskie lub znaki towarowe.
  5. Towary niebezpieczne i substancje chemiczne: Substancje toksyczne, trujące, żrące, materiały radioaktywne, azbest, rtęć, pestycydy i inne niebezpieczne chemikalia.
  6. Żywe zwierzęta: Większość żywych zwierząt, z wyjątkiem dopuszczonych do sprzedaży zgodnie z przepisami, np. ryby akwariowe, rośliny wodne.
  7. Organy ludzkie i krew: Organy ludzkie, krew, tkanki oraz inne materiały biologiczne.
  8. Treści pornograficzne: Pornografia, materiały erotyczne przedstawiające przemoc, dewiacje seksualne, lub treści skierowane do osób poniżej 18. roku życia.
  9. Leki i suplementy diety: Leki na receptę, nielegalne suplementy diety, środki o niepotwierdzonym działaniu zdrowotnym.
  10. Dane osobowe i bazy danych: Dane osobowe, listy mailingowe, bazy danych, które mogą naruszać prywatność osób trzecich.
  11. Rzeczy skradzione lub pochodzące z przestępstwa: Produkty, co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, że zostały skradzione lub pochodzą z przestępstwa.

 

Załącznik nr 4 

Regulamin Klienta Zoocial Market
obowiązujący od dnia 14.08.2024 r.
 

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę oraz ogólne zasady dotyczące sprzedaży przez Sprzedawców Produktów w sklepie typu marketplace pod adresem www.zoocial.pl/market.

 

§1  

Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Sprzedawca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która w ramach wykonywanej przez siebie zawodowej działalności gospodarczej oferuje Produkty lub usługi do sprzedaży w ramach funkcjonowania Marketplace; Sprzedawcą w Marketplace może być również osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej;
  2. Usługodawca –  Animal Care Sp. z o.o. ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000934469, NIP: 9472006090, Regon: 520513530, kapitał zakładowy w wysokości 30 920 000,00 zł,
  3. Zoocial - portal internetowy pod adresem www.zoocial.pl/market, na którym Usługodawca prowadzi Marketplace;
  4. Marketplace – internetowa platforma zakupowa, na której można nabyć Produkty oferowane do sprzedaży przez Sprzedawców, a także w ramach której świadczone są inne usługi.
  5. Regulamin - niniejszy regulamin;
  6. Klient – użytkownik Internetu korzystający z Marketplace, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, nabywający w Marketplace Produkty w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, nabywający Produkty jako konsument lub jako osoba fizyczna nabywająca Produkt bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą, gdy nie posiada on dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Aby móc w pełni korzystać z Marketplace Użytkownik musi mieć ukończone 18 lat i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, albo być osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Użytkownik będący konsumentem może również korzystać z Marketplace bez osiągnięcia pełnoletniości, ale warunkiem jest ukończenie 13 roku życia - w takiej sytuacji korzystanie z Marketplace możliwe jest w zakresie zawierania umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego lub po uzyskaniu zgody przedstawiciela ustawowego.
  7. Produkt – produkt lub usługa, w tym treść lub usługa cyfrowa (np. webinar, szkolenie, ebook) prezentowane w Sklepie i oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży;
  8. Karta Produktu – opis Produktu przygotowywany przez Sprzedawcę wraz z informacją o zasadach zawierania Umowy Sprzedaży, warunkach dostawy i płatności.
  9. Treści – wszelkie udostępnione na Zoocial informacje, dane, treści, elementy, materiały, algorytmy, schematy, utwory, oznaczenia, logotypy, nazwy, znaki, symbole, opisy i zdjęcia, niezależnie od ich charakteru, formatu i sposobu zapisu lub przedstawienia; do których prawa przysługują Usługodawcy lub Sprzedawcy,
  10. Opinie – opinie o Produktach i Sprzedawcach oraz inne treści przygotowane przez Klientów, zamieszczane w Sklepie;
  11. Konto - prowadzone dla Klienta przez Usługodawcę pod unikalną nazwą (login) konto, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w ramach Sklepu;
  12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, za pośrednictwem Sklepu, na warunkach określonych przez Sprzedawcę i podanych w Karcie Produktu.
  13. Usługa elektroniczna - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu. Usługą elektroniczną świadczoną w ramach Sklepu jest udostępnianie formularzy do zawarcia Umowy Sprzedaży, prowadzenie Konta Klienta oraz wysyłka materiałów marketingowych (Newslettera).
  14. Opinie – opinie o Produktach oraz inne treści przygotowane przez Klientów, zamieszczane w Sklepie.
  15. DSA – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 29 października 2022 r., w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).
  16. Konsument - osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
     

§2

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów z platformy zakupowej Marketplace prowadzonej przez Usługodawcę.
  2. Zoocial  zastrzega sobie prawo do określenia szczegółowych zasad świadczenia poszczególnych usług w ramach Marketplace w odrębnych regulaminach.
  3. Regulamin jest udostępniany nieprzerwanie na stronie internetowej Zoocial w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  4. Korzystanie z Marketplace możliwe jest jedynie w przypadku akceptacji niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności dostępnej w Sklepie.
  5. Marketplace prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, co oznacza, że dostawa Produktów będzie realizowana tylko na adresy w obrębie Rzeczpospolitej Polskiej.
  6. Klient może kontaktować się z Usługodawcą w sprawie usług świadczonych drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu w formie:
  1. pisemnej na adres: Animal Care Sp. z o.o. ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź,
  2. elektronicznej: [email protected]
  3. telefonicznej pod numerem: 426 127 709

§3

Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. W ramach Marketplace, Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi elektronicznej w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Usługa elektroniczna jest bezpłatna.
  3. Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych: 
  1. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta zostaje zawarta w momencie założenia Konta.
  2. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnianiu formularzy do zawierania Umów Sprzedaży zawierana jest w celu osiągnięcia rezultatu, którym jest przekazanie do Sprzedawcy informacji o złożonym zamówieniu przez Klienta, zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z tej usługi;
  3. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej  polegającej na wysyłaniu Newslettera zostaje zawarta w momencie aktywacji subskrypcji przez Klienta;
  4. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta oraz wysyłaniu materiałów marketingowych jest zawierana na czas nieoznaczony.

      4. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych: 

  1. Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia, kontaktując się z Usługodawcą za pośrednictwem wskazanych w Regulaminie kanałów komunikacji;
  2. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony ze skutkiem natychmiastowym lub tymczasowo zablokować Klientowi możliwość korzystania z usług Sklepu w wypadku, gdy Klient obiektywnie rażąco lub uporczywie narusza Regulamin. Usługodawca może również wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zakończenia działalności przez Marketplace.

       5. Użytkownik, który zawarł umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: [email protected]. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześle Użytkownikowi na wskazany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W razie odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej umowa jest uważana za niezawartą. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej zawiera Załącznik nr 1 do RegulaminuZałącznik nr 2 do Regulaminu zawiera pouczenie o odstąpieniu od umowy.

 

§4

Warunki techniczne świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Aby zapewnić możliwość prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Marketplace i usług świadczonych za jego pośrednictwem, urządzenie, którym posługuje się Klient, powinno spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
  1. posiadać połączenie z siecią Internet zapewniające transmisję danych,
  2. posiadać przeglądarkę internetową, tj. oprogramowanie służące do przeglądania treści dostępnych w sieci Internet. Wyłączenie akceptacji plików Cookies i Skryptów Java może zakłócić prawidłowe działanie strony Marketplace,
  3. aktywne konto poczty e-mail.

§5

Ogólne warunki korzystania z Marketplace

  1. Korzystanie przez Klientów z platformy zakupowej Zoocial ma charakter nieodpłatny.
  2. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  3. Usługodawca może być jednocześnie Sprzedawcą, a więc i stroną Umów Sprzedaży dokonywanych przez Klientów w Marketplace.
  4. Klient nie jest uprawniony do kopiowania, rozpowszechniania, reprodukowania lub modyfikowania jakichkolwiek Treści, w tym danych, informacji i zdjęć umieszczonych w Marketplace.
  5. Informacje znajdujące się w Marketplace nie stanowią oferty Usługodawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  6. Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto tj. zawierają podatek od towarów i usług VAT. Ceny Produktów są cenami prezentowanymi przez Sprzedawców.
  7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość, bezpieczeństwo lub legalność Produktów oferowanych przez Sprzedawców do sprzedaży.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Marketplace wywołane siłą wyższą lub awarią oraz szkody jakie mogły powstać w wyniku tych zdarzeń, nawet jeśli spowodowałyby one utratę danych. Usługodawca  podejmie działania pozwalające w jak największym stopniu ograniczyć negatywne skutki zaistniałych problemów technicznych w stosunku do Klientów. Za awarię techniczną uznaje się sytuację, w której zdecydowana większość Klientów utraciła możliwość korzystania z podstawowych funkcjonalności Sklepu.
  9. Usługodawca nie sprawdza wszystkich Produktów oferowanych przez Sprzedawców, ale zastrzega sobie prawo do usunięcia z Marketplace Produktów naruszających postanowienia niniejszego Regulaminu bądź łamiące obowiązujące przepisy prawa. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia każdego Produktu, w tym w szczególności mającego negatywny wpływ na wizerunek Marketplace.

 

§6

Rejestracja

  1. Klienci mają możliwość korzystania z Marketplace bez dokonywania rejestracji.
  2. Rejestracja jest niezbędna do założenia Konta Klienta w Marketplace. Klienci mają możliwość dokonania rejestracji w Marketplace poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz logowania się w Marketplace z wykorzystaniem danych dostępowych ustalonych podczas rejestracji.
     

§7

Informacje dotyczące zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą

  1. Sprzedawca, wystawiając Produkt do sprzedaży, dysponuje Produktem i jest go w stanie wysłać lub dostarczyć za pośrednictwem platformy zoocial.pl do Klienta w terminie określonym w opisie Produktu.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu bez wad.
  3. Umowy Sprzedaży w ramach Sklepu są zawierane pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Usługodawca może być stroną umów sprzedaży Produktów, jeśli przedmiotem Umowy Sprzedaży są Produkty stanowiące własność Usługodawcy. Jeśli Sprzedawca nie jest przedsiębiorcą, w opisie oferty ujawniona zostanie taka informacja.
  4. Klient składa zamówienie na dany Produkt na stronie internetowej Marketplace, z użyciem formularzy. W wyjątkowych przypadkach takich jak m.in. niesprawne działanie Marketplace i brak możliwości dokonania zamówienia za jego pośrednictwem, złożenie zamówienia może zostać przyjęte przez Usługodawcę za pośrednictwem wiadomości e-mail i przekazane do Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca zobowiązany jest do poinformowania Klienta o wysyłce zamówienia za pośrednictwem korespondencji elektronicznej.
  6. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w momencie kliknięcia przez Klienta w przycisk Zamawiam.
  7. Klient, w związku z zawartą umową, powinien dokonać zapłaty za Produkt nie później niż w terminie 24 godzin od daty złożenia zamówienia, chyba że Klient dokonał zamówienia z opcją płatności przy odbiorze.
  8. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych przez Klienta skutkujących niemożliwością wykonania Umowy Sprzedaży, Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży.
  9. Dane Sprzedawcy w danej transakcji są szczegółowo podane w podsumowania transakcji dla każdego nabywanego Produktu.
  10. Dostawa Produktów i realizacja Usług odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Informacje o dostępnych sposobach dostawy i ich cenie podane są przez Sprzedającego na Karcie Produktu.
  11. Sprzedawca przy prezentowaniu Produktów do sprzedaży, opatruje każdy wystawiony Produkt  minimum jednym zdjęciem przedstawiającym Produkt, jak również w wystarczający i zgodny z prawdą opis oddający cechy Produktu. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wszelkie błędy lub nieścisłości takiego opisu. Informacje dotyczące pochodzenia Produktu i jego producenta, które są umieszczane w opisie lub nazwie Produktu, muszą być kompletne, dokładne i nie mogą wprowadzać w błąd Klientów.
  12. W przypadku niedostępności Produktu lub innych przeszkód występujących po stronie Sprzedawcy, Sprzedawca będzie indywidualnie kontaktował się z Klientem. Sprzedawca każdorazowo po zawarciu umowy sprzedaży Produktu z Klientem poinformuje go o szczegółach dostawy. Informacje o warunkach dostawy zawarte są w Karcie Produktu.
  13. Sprzedawca w Karcie Produktu podaje czas dostawy zamówienia dotyczący zarówno realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, jak i czas dostawy przewidywany przez operatora pocztowego lub firmę kurierską.
  14. Sprzedawca udostępnia Klientowi na stronie Zwroty i reklamacje oraz przy każdym Produkcie w Karcie Produktu poniższe informacje o zasadach postępowania i prawach Klienta: 
  1. w przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta,
  2. w przypadku reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta.

 

§8

Płatność

  1. Klient nie ma możliwości zamówienia Produktów z płatnością przy odbiorze.
  2. Informacje o możliwych sposobach zapłaty dostępne są na Karcie Produktu.
  3. Płatność w ramach Marketplace dokonywana przez Klientów w chwili składania zamówienia odbywać się będzie za pośrednictwem: Szybkich płatności dostarczanych przez:
  1. Przelewy 24,
  2. BLIKa,
  3. Kart płatniczych.

§9

Procedura reklamacji i zwrotów

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu można zgłaszać Usługodawcy pisemnie na adres Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie pod adresem: Zwroty i reklamacje.
  2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności numeru zamówienia, rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres korespondencyjny lub w inny wskazany przez Użytkownika sposób. Odpowiedź na reklamację złożoną na  formularzu zostanie wysłana pocztą elektroniczną.
  4. Reklamację dotyczące Produktów można złożyć bezpośrednio do Sprzedawcy na adres e-mail wskazany  na stronie [email protected] (zakładka: Zwroty i reklamacje) l, wówczas  Usługodawca  przekaże reklamację niezwłocznie do Sprzedawcy. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Usługodawca lub Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie. Sprzedawca odpowie na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Usługodawcę.
  5. Klient będący Konsumentem może bez podawania przyczyny odstąpić od Umowy Sprzedaży produktu zakupionego w Marketplace w ciągu 14 dni od daty odbioru produktu. W tym celu Klient powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji, przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (listownie lub pocztą elektroniczną na adres [email protected]. Klient może w tym celu skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do Regulaminu.
  6. Zakupiony produkt powinien być niezwłocznie zwrócony, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu zwrotu wystarczy odesłanie produktu przed upływem 14 dni.
  7. Produkt należy przesłać na adres wyznaczony przez sprzedawcę.
  8. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w następujących wypadkach:
  1. jeżeli Usługodawca lub Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, informując go przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. jeśli produkt został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych;
  3. zakupu nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  4. dostarczania treści lub usług cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku fizycznym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Klienta o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§10

Przeciwdziałanie nielegalnym treściom

  1. Usługodawca udostępnia narzędzie umożliwiające zgłaszanie nielegalnych treści drogą elektroniczną dostępne pod adresem [email protected]. W celu dokonania zgłoszenia konieczne jest wypełnienie odpowiedniego formularza, w tym uzupełnienie pól wskazanych jako obowiązkowe. Spółka poinformuje zgłaszającego o przyjęciu zgłoszenia oraz podjętej decyzji bez zbędnej zwłoki.
  2. Usługodawca dochowuje wszelkich starań, aby eliminować z Usług nielegalne treści, niezwłocznie po uzyskaniu o nich wiedzy i dokonaniu ich weryfikacji. Tym samym, korzystając ze Sklepu, Klient zobowiązuje się do niedostarczania, nieprzekazywania i niepublikowania nielegalnych treści.
  3. Nielegalne treści oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do określonego działania, nie są zgodne z powszechnie obowiązującym prawem. Nielegalnymi treściami mogą być w szczególności treści naruszające prawa autorskie, treści dyskryminujące, obraźliwe, wulgarne, nawołujące do nienawiści lub w inny sposób naruszające dobra osobiste, jak również prezentacja Produktów i informacji o nich niespełniająca określonych wymogów prawnych lub naruszających prawa innych podmiotów.
  4. Usługodawca może dowiedzieć się o nielegalnych treściach samodzielnie, jak również może otrzymać informację o ich istnieniu od dowolnej osoby lub podmiotu, w tym od zaufanych podmiotów sygnalizujących, których zgłoszenia zawsze Usługodawca traktuje priorytetowo.
  5. Usługodawca nie prowadzi uprzedniej, jak również zautomatyzowanej identyfikacji oraz weryfikacji nielegalnych treści, a wszelkie decyzje w ich zakresie podejmowane są po otrzymaniu informacji o ich występowaniu i przez osoby posiadające do tego właściwą wiedzę.
  6. Klient, który zidentyfikuje w Usługach nielegalne treści, ma prawo je zgłosić Sprzedawcy za pośrednictwem elektronicznego punktu kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu w zakładce dotyczącej nielegalnych treści.
  7. Usługodawca usunie lub uniemożliwi dostęp do nielegalnej treści niezwłocznie po uzyskaniu o niej wiedzy.
  8. Decyzja wraz z uzasadnieniem podjęta w wyniku zgłoszenia danej treści, przekazana zostanie na adres e-mail zgłaszającego oraz zainteresowanego odbiorcy Usługi.
  9. Odbiorca Usługi lub podmiot zgłaszający nielegalne treści, który nie zgadza się z decyzją Usługodawcy, w terminie 6 miesięcy od dnia uzyskania o niej informacji może złożyć skargę. Usługodawca udzieli odpowiedzi na skargę niezwłocznie, wyjaśniając zgłoszone zastrzeżenia. Skarga powinna zostać wniesiona elektronicznie na adres [email protected].
  10. W przypadku dokonywania często oczywiście bezzasadnych zgłoszeń lub skarg Usługodawca ma prawo, po bezskutecznym skierowaniu ostrzeżenia do zgłaszającego, zawiesić na okres 12 miesięcy rozpatrywanie zgłoszeń lub skarg. Usługodawca zobowiązany jest do tego, aby w przypadku otrzymania nakazu od uprawnionego organu sądowego lub administracyjnego podjąć działania w nim określone lub udzielić wskazanych informacji. W takim przypadku
  11. Usługodawca poinformuje osobę, której dotyczą przekazane treści, o otrzymaniu takiego nakazu w terminie w nim określonym albo jeżeli takiego terminu nie określono – najpóźniej w chwili podjęcia stosownych działań.
  12. W przypadku przekazania nielegalnych treści lub treści niezgodnych z Regulaminem Usługodawca może dokonać następujących czynności:
  1. ograniczyć widoczność określonych informacji, w tym usunąć takie informacje, uniemożliwić dostęp do tych informacji,
  2. zawiesić lub zakończyć świadczenie Usługi w całości lub w części,
  3. zawiesić Konto lub wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie Konta.

 

§11

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca - Animal Care Sp. z o. o..
  2. Administrator przywiązuje bardzo dużą wagę do przejrzystości działania i ceni podsta­wowe prawo każdego człowieka do zachowania prywatności. Gwarancja poufności i ochrony danych jest dla nas ważna, dlatego dokła­damy starań, by przyjęte zasady przetwarzania danych odbywały się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również z poszanowaniem podstawowych praw i wolności oraz zapewniały ich poufność i należyte bezpieczeń­stwo
  3. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności. (dodając link do zaktualizowanej polityki prywatności).

§12

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu z przyczyn organizacyjnych, prawnych lub technicznych. O każdej zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi na stronie Marketplace, a do zarejestrowanych Klientów zostanie wysłana wiadomość co najmniej 14 dni przed wejściem zmian w życie w Marketplace.
  2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie określonym przez Zoocial, nie krótszym jednak niż 14 dni od dnia ogłoszenia.
  3. Postanowienia odrębnych regulaminów określających zasady oraz zakres świadczenia poszczególnych Usług stanowią regulacje szczególne względem regulacji ujętych w Regulaminie, o ile nie postanowiono inaczej.
    We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumentów, przepisów o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Usługodawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany ze Sklepem przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: [email protected].
  5. Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez Klienta do bezpośredniej i szybkiej komunikacji ze Sklepem. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI ELEKTRONICZNEJ

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

 Animal Care sp. z o. o. z siedziba w Łodzi 

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej:

 Imię i nazwisko konsumenta(ów): ______________________________________________

 Adres e-mail: __________________________________________________________________

 Numer zamówienia (jeśli dotyczy): ____________________________________________

 Rodzaj usługi: _________________________________________________________________

 Podpis konsumenta(-ów): _____________________________________________________ 

 Data: __________________________________________________________________________

 

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu 

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY O ŚWIADCZENIU USŁUGI ELEKTRONICZNEJ

Prawo odstąpienia od umowy

 

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy o świadczenie usługi elektronicznej w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, to jest Animal Care sp. z o.o.  , o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą lub na adres e-mail: ........... Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W razie odstąpienia od umowy o świadczenie sługi elektronicznej jest ona uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.

 

Załącznik nr 3 do Regulaminu 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy Sprzedaży)

 

 Animal Care sp. z o. o. z siedziba w Łodzi 

 

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży:

 Imię i nazwisko konsumenta(ów): _______________________________________

 Adres e-mail: ___________________________________________________________

 Numer zamówienia: ___________________________________________________

 Podpis konsumenta(-ów): _____________________________________________

 Data: __________________________________________________________________