Polityka Prywatności

 

Animal Care sp. z o.o. przywiązuje bardzo dużą wagę do przejrzystości działania i ceni podstawowe prawo każdego człowieka do zachowania prywatności. Gwarancja poufności i ochrony Państwa danych jest dla nas ważna, dlatego dokła¬damy starań, by przyjęte zasady przetwarzania danych odbywały się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również z poszanowaniem podstawowych praw i wolności oraz zapewniały ich poufność i należyte bezpieczeństwo.

Celem niniejszego dokumentu jest należyte poinformowanie osób odwiedzających naszą stronę internetową o kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, szczególnie wobec treści przepisów o ochronie danych osobowych, w tym rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).

 

Zwracamy uwagę, że na Stronie internetowej umieszczone zostały linki do stron zewnętrznych, które nie są objęte niniejszą Polityką Prywatności. Oznacza to, że poprzez link zamieszczony na naszej Stronie internetowej nastąpi przekierowanie na zewnętrzną stronę internetową, za którą Animal Care Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w szczególności nie odpowiada za zasady gromadzenia i przetwarzania informacji dotyczących użytkowników korzystających z tych zewnętrznych stron internetowych.  

 

Użytkownik, który wchodzi na Stronę internetową i korzysta z niej zgadza się na warunki określone w niniejszej Polityce Prywatności.

Adres strony internetowej: https://zoocial.pl/market

 

Dane podmiotu prowadzącego stronę internetową:

Animal Care Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-341 Łódź, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000934469, NIP: 9472006090.

 

Spis treści

  1. Definicje             
  2. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych        
  3. Zakres danych osobowych
  4. Polityka Plików Cookie
  5. Cele, w jakich wykorzystywane są Własne Cookie   
  6. Cele, w jakich wykorzystywane są Zewnętrzne Cookie    
  7. Podstawy prawne i czas przetwarzania danych osobowych w związku ze stosowaniem Cookie 
  8. Odbiorcy danych            
  9. Zarządzanie plikami cookie i prawa Użytkownika
  10. Informacje końcowe

I. Definicje

  1. Administrator - oznacza Animal Care Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-341 Łódź, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000934469, NIP: 9472006090, która świadczy usługi drogą elektroniczną, przetwarza dane osobowe przekazane przez Użytkownika oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.  
  2. Serwis, Sklep, sklep internetowy - oznacza stronę internetową, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działający w domenie https://zoocial.pl/
  3. Użytkownik - oznacza osobę lub podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  4. Urządzenie - oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
  5. Cookie - oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.
  6. Cookie Administratora - oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.
  7. Cookie Zewnętrzne - oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.
  8. Podmioty z grupy kapitałowej Pelion – spółki grupy kapitałowej Pelion.
  9. Podmiot trzeci – inny podmiot, świadczący usługi, sprzedaż produktów, m.in. z grupy kapitałowej Pelion, przychodnie dla zwierząt, gabinety weterynaryjne i inne punkty świadczące usługi i sprzedające produkty dla zwierząt.
  10. Sprzedawca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która w ramach wykonywanej przez siebie zawodowej działalności gospodarczej oferuje Produkty do sprzedaży w ramach funkcjonowania Sklepu.
  11. Klient – użytkownik Internetu korzystający ze Sklepu, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, nabywający w Sklepie Produkty w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, nabywający Produkty jako konsument lub jako osoba fizyczna nabywająca Produkt bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą, gdy nie posiada on dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  12.  

II. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

  1. Administrator: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Animal Care sp. z o.o. z siedzibą w Wysokiej, przy ul.  Chabrowej 4, 52-200 Wysoka, KRS 0000501167, NIP 8992750635.
  2. Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem danych korespondencyjnych Administratora oraz pod numerem telefonu: 48426127702 lub adresem: e-mail: [email protected]
  3. Inspektor Ochrony Danych: W celu zagwarantowania najwyższych standardów w zakresie ochrony Pani/Pana danych osobowych w Animal Care Sp. z o.o. wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – Piotr Kawczyński, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected]
  4. Prawa podmiotu danych:

Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:

  1. prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych,
  2. prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne
  3. prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych, gdy:
  • Pani/Pana dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane,
  • wycofa Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych a Administrator nie posiada innej podstawy prawnej przetwarzania,
  • zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych i po stronie Administratora nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
  • zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego,
  • Pani/Pana dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
  • Pani/Pana dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
  • Pani/Pana dane osobowe zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego oferowanych dziecku.

Prawo do usunięcia danych nie dotyczy danych przetwarzanych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa lub danych przetwarzanych w celu ustalenia, obrony, dochodzenia ewentualnych roszczeń.

  1. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora a sprzeciw jest uzasadniony przez Pani/Pana szczególną sytuację,
  2. prawo wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem,
  3. prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody lub na podstawie umowy
  4. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://uodo.gov.pl/pl/83/155.
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, gdy:
  • uzna Pani/Pan, że dane osobowe są nieprawidłowe,
  • Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie chce Pani/Pan, aby zostały one usunięte przez Administratora,
  • Administrator nie potrzebuje już Pani/Pana danych osobowych, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych.

 

Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw prosimy o kontakt z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych. Dane kontaktowe zostały wskazane powyżej.

Przekazywanie danych do państwa trzeciego Pani/Pana dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej,  jednakże w niektórych sytuacjach może dojść do przekazania danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Nastąpi to wyłącznie, gdy spełnione zostaną warunki określone w Rozdziale V RODO. W przypadku przekazania danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego Administrator zadba o wszelkie formalności związane z prawidłowym zabezpieczeniem danych osobowych, w tym m.in. stosowania standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję (UE).

 

Profilowanie

W celu realizacji działań marketingowych, Administrator w niektórych przypadkach wykorzystuje profilowanie. Oznacza to, że w oparciu o posiadane przez Administratora dane osobowe dotyczące Pani/Pana oraz informacje dotyczące produktów, które Pani/Pan nabył, Administrator będzie przeprowadzać wnioskowania dotyczące Pani/Pana preferencji i zainteresowań, które to mogą posłużyć nam by lepiej dopasowywać do Pani/Pana oczekiwań nasz przekaz marketingowy. Tym samym Profilowanie będzie obejmowało dopasowanie wyświetlanych reklam, prezentowanych produktów w trakcie składania zamówienia, przesyłanych informacji o produktach i usługach oraz promocjach i zniżkach oferowanych przez Administratora, na podstawie zakupów oraz przeglądanych produktów w sklepie internetowym. W każdym czasie ma Pani/Pan prawo wniesienia sprzeciwu wobec takiego działania.

Zakres, cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

1. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH SPRZEDAWCÓW (UMOWY WSPÓŁPRACY)

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. opracowania oferty, nawiązania współpracy, zawarcia i realizacji umowy, na podstawie której opiera się współpraca – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w przypadku Sprzedawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarcząlub w przypadku wspólnika spółki cywilnej, będących stroną umowy,
  2. kontaktu w sprawie wykonania umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 f) RODO – w przypadku danych osobowych osób, których dane są przetwarzane na potrzeby podpisania i realizacji umowy o współpracę, w tym m.in.: osób uprawnionych do reprezentacji Sprzedawcy, pracowników/współpracowników Sprzedawcy,
  3. realizacji ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO
  4. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora w związku z prowadzeniem wewnętrznych czynności związanych z działalnością Administratora, w tym audytów
  5. oraz realizacji marketingu bezpośredniego, budowania pozytywnego wizerunku Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  6. zrealizowania przysługującego Państwu uprawnienia do rozpatrzenia reklamacji –
  7. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO i c) RODO – Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2019.1145 tj.),
  8. przesyłania informacji marketingowych o aktualnej ofercie Administratora, w ramach prowadzenia marketingu bezpośredniego – dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w postaci prowadzenia działań z zakresu marketingu bezpośredniego usług własnych - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, przy czym zgodnie z przepisami Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawy Prawo telekomunikacyjne, Administrator potrzebuje dodatkowych zgód na wykorzystanie podanych kanałów komunikacji. W przypadku wyrażenia stosowanej zgody przez Panią/Pana, Administrator będzie mógł wysyłać informację marketingowe i handlowe za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (telefon, e mail). W tym przypadku Pani/Pana dane będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgód na otrzymywanie informacji o produktach i usługach drogą elektroniczną,
  9. ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do opracowania oferty, realizacji umowy oraz działań marketingowych. Brak podania danych wiąże się z niemożliwości podpisania i realizacji umowy.

ŹRÓDŁO DANYCH

Jeśli Administrator danych nie pozyskał danych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, to dane osobowe w zakresie: m.in.: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, stanowisko/funkcja, miejsce zatrudnienia mogły zostać pozyskane przez Administratora danych z umowy, na podstawie której Administrator danych przetwarza dane lub udostępnione przez Kontrahenta.

OKRES PRZECHOWYWANIA:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, tj.:

  1. dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy,
  2. dane osobowe zawarte w umowie będę przetwarzane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, m.in. przepisów podatkowych oraz sprawozdawczości finansowej – 5 lat – licząc od początku roku następującego po roku obrotowym: art.  86 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j.: Dz.U.2021.1325 z późn.zm.), art. 74 ust. 2 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U.2021.217 z późn. zm.),
  3. dane osobowe mogą być przetwarzane dla zabezpieczenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami prze okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa,
  4. dane osobowe przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody będą przetwarzane do momentu odwołania zgody,
  5. dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami.

ODBIORCY DANYCH:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
  2. banki - w celu realizacji rozliczeń finansowych;
  3. firmy audytorskie;
  4. podmioty z Grupy Kapitałowej Pelion;
  5. podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

POINFORMOWANIE PODMOTU DANYCH

Sprzedawca, zobowiązuje się do przekazania informacji, o których mowa powyżej, wszystkim osobom, których dane zostały lub zostaną przekazane Administratorowi w związku z zawarciem i wykonaniem umowy o współpracę.

 

2. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROWADZENIEM DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W TYM NEWSLETTER

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. przesyłania informacji handlowych o aktualnej ofercie, o produktach i usługach oraz promocjach, w tym Newsletter – na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), którym jest marketing własnych produktów i usług. Przy czym zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy Prawo telekomunikacyjne potrzebujemy dodatkowej zgody na wykorzystanie podanych kanałów komunikacji,
  2. przesyłania informacji handlowych o aktualnej ofercie, o produktach i usługach oraz promocjach podmiotów trzecich – na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), którym jest marketing produktów i usług podmiotów trzecich. Przy czym zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy Prawo telekomunikacyjne potrzebujemy dodatkowej zgody na wykorzystanie podanych kanałów komunikacji,
  3. ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji marketingowych, w tym w formie Newsletter.

OKRES PRZECHOWYWANIA:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone lub do momentu odwołania zgody.

ODBIORCY DANYCH:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
  2. podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
  3. podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

Wyrażona zgoda może być w każdym momencie odwołana poprzez kontakt za pośrednictwem danych teleadresowych Administratora lub Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

 

3. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROWADZENIEM KONTA UŻYTKOWNIKA - KLIENT

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. świadczenia usługi prowadzenia konta Użytkownika w sklepie internetowym, świadczenia usługi sprzedaży, umożliwienie płatności oraz dostarczenia produktów oferowanych w sklepie (realizacji zamówień) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  2. prowadzenia ewidencji i dokumentacji księgowo-rachunkowej, rozliczania płatności – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z brzmieniem przepisów m.in ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa,
  3. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, mogącymi mieć związek z prowadzeniem przez Administratora działań oraz świadczeniem usług – na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora.

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie rejestracji konta użytkownika uniemożliwia założenie konta w Serwisie, zaś w przypadku składania zamówienia uniemożliwi złożenie i realizację zamówienia oraz zawarcie umowy.

OKRES PRZECHOWYWANIA:

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone, a następnie przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa tj. 5 lat – licząc od roku następnego, po roku wygaśnięcia umowy na podstawie art. 74 ust. 2 pkt. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.

ODBIORCY DANYCH:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
  2. podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
  3. podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

 

4. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROWADZENIEM KONTA UŻYTKOWNIKA - SPRZEDAWCA

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. świadczenia usługi prowadzenia konta Użytkownika w sklepie internetowym, umożliwienia usługi sprzedaży, umożliwienie rozliczeń finansowych oraz umożliwienia dostarczenia produktów do Klientów oferowanych w sklepie (realizacji zamówień) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  2. prowadzenia ewidencji i dokumentacji księgowo-rachunkowej, rozliczania płatności – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z brzmieniem przepisów m.in ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa,
  3. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, mogącymi mieć związek z prowadzeniem przez Administratora działań oraz świadczeniem usług – na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora.

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzy danych, w procesie rejestracji konta użytkownika uniemożliwia założenie konta w Serwisie, co uniemożliwi zawarcie umowy i w konsekwencji brak możliwości sprzedaży produktów.

OKRES PRZECHOWYWANIA:

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone, a następnie przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa tj. 5 lat – licząc od roku następnego, po roku wygaśnięcia umowy na podstawie art. 74 ust. 2 pkt. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.

ODBIORCY DANYCH:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
  2. podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
  3. podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

 

5. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU ZE SPRZEDAŻĄ PRODUKTÓW

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. świadczenia usługi sprzedaży oraz dostarczenia produktów oferowanych w sklepie – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – realizacja umowy,
  2. wywiązania się z obowiązków prawnych w tym prowadzenia ewidencji i dokumentacji księgowo-rachunkowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z brzmieniem przepisów m.in ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa,
  3. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, mogącymi mieć związek z prowadzoną przez Administratora działalnością – na podstawie art. 6 ust 1 lit. RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora.

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia oraz zawarcie umowy.

OKRES PRZECHOWYWANIA:

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone, a następnie przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa tj. 5 lat – licząc od roku następnego, po roku wygaśnięcia umowy na podstawie art. 74 ust. 2 pkt. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości

ODBIORCY DANYCH:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
  2. podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
  3. podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

 

6. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROCESEM REKLAMACJI

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO – realizacja umowy oraz obwiązek prawny spoczywający na Administratorze danych w związku z Ustawą Kodeks cywilny oraz Ustawą o prawach konsumenta,
  2. ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację. Brak danych umożliwiających zidentyfikowanie osoby składającej reklamację uniemożliwia przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji. Brak danych kontaktowych osoby składającej reklamację uniemożliwia odesłanie odpowiedzi na wskazany adres zamieszkania lub adres e-mail.

OKRES PRZECHOWYWANIA:

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone, a następnie przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa tj. 1 roku – licząc

od rozliczenia reklamacji

ODBIORCY DANYCH:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
  2. podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
  3. podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

 

7. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW KONTAKTOWYCH

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:

  1. prowadzenia korespondencji telefonicznej i elektronicznej, w szczególności w zakresie odpowiedzi na pytania skierowane za pośrednictwem wiadomości mailowej, Facebook Messenger, Instagram, Thulium  oraz innych dostępnych źródeł kontaktowych – na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  2. nawiązania współpracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
  3. ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania powyższych celów.

OKRES PRZECHOWYWANIA:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Dane osobowe mogą być również w adekwatnym zakresie, pozostawione i przetwarzane przez Administratora dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń do momentu ich przedawnienia, przez okres wymagany przepisami prawa.

ODBIORCY DANYCH:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
  2. podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
  3. podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

8. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW KONTAKTOWYCH (FORMULARZ KONTAKTOWY DSA)

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. obsługi zgłoszenia nielegalnych treści oraz do podjęcia określonych działań wskutek takiego zgłoszenia – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z art. 16 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/we (Akt O Usługach Cyfrowych - DSA).

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zgłoszenia.

OKRES PRZECHOWYWANIA:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do obsługi zgłoszenia, a następnie przez okres wymagany przepisami prawa.

ODBIORCY DANYCH:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
  2. podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
  3. podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

 

9. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z NAGRYWANIEM ROZMÓW - INFOLINIA

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. zapewnienia odpowiedniej jakości obsługi i świadczonych usług – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
  2. ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:

Zgoda na nagrywanie jest dobrowolna, ale niezbędna do załatwienia sprawy drogą telefoniczną. W przypadku braku zgody, prosimy o kontakt osobisty, pisemny lub poprzez e-mail.

OKRES PRZECHOWYWANIA:

Dane osobowe mogą być w adekwatnym zakresie, pozostawione i przetwarzane przez Administratora dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń do momentu ich przedawnienia, przez okres wymagany przepisami prawa.

ODBIORCY DANYCH:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
  2. podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
  3. podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

 

III. Zakres danych osobowych

Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza m.in. poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie, realizacji zamówienia lub składania reklamacji:

  1. Imię i Nazwisko
  2. Adres Zamieszkania
  3. Adres Dostawy - jeśli jest inny niż Adres Zamieszkania
  4. Adres Poczty Elektronicznej (adres e-mail)
  5. Numer Telefonu
  6. Nazwa i adres URL wykonanej akcji
  7. Data i godzina wykonywanej akcji
  8. Adres IP
  9. Typ i wersja przeglądarki
  10. System operacyjny
  11. Referer URL (tj. poprzednio odwiedzana strona)

IV.  Polityka Plików Cookie

Niniejsza Polityka cookie określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika korzystającego z Serwisu przez Administratora (Animal Care sp. z o.o.). Niniejszy Serwis korzysta z różnych rodzajów plików cookie, zarówno plików cookie własnych Administratora jak i plików cookie podmiotów współpracujących z Administratorem. Administrator będzie przechowywać pliki cookie na urządzeniu Użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania Serwisu. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie Administrator potrzebuje zezwolenia Użytkownika. W dowolnej chwili Użytkownik może wycofać swoją zgodę. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych pozyskanych w związku z korzystaniem z plików cookie, ujęte zostały w Polityce Plików Cookie.

W momencie odwiedzenia przez Użytkownika Serwisu, gromadzone są pliki cookie (tzw. „ciasteczka”) czyli małe pliki tekstowe, zawierające niewielkie ilości informacji, które pobierane są podczas odwiedzania Serwisu i przechowywane na Urządzeniu Użytkownika. Pliki cookie są powszechnie stosowane w celu usprawnienia działania witryn internetowych, a także dostarczenia informacji ich właścicielom.

W ramach Serwisu wykorzystywane są poniższe rodzaje plików cookie:

  1. Cookie sesyjne: tymczasowe informacje przechowywane na Urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik, są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki, czyli do momentu jej zamknięcia. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookie sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
  2. Cookie trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookie trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
  3. Niezbędne cookie: niezbędne pliki cookies, których wykorzystanie jest niezbędne do umożliwienia realizacji podstawowych funkcji, takich jak sprawne poruszanie się po witrynie internetowej, czy dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny internetowej. Bez tych plików cookie Serwis może nie działać prawidłowo.
  4. Funkcjonalne cookie:  ten rodzaj cookies pomaga Administratorowi poprawiać efektywność prowadzonych działań Użytkownika oraz dostosowywać je do potrzeb i preferencji Użytkownika np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych w Serwisie.
  5. Reklamowe cookie: te pliki cookies pozwalają na odpowiednie dostosowanie treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika, nie tylko w naszym Serwisie, ale także poza nim. Reklamowe pliki cookie mogą być instalowane za pośrednictwem Serwisu, również przez podmioty współpracujące z Administratorem. Na podstawie informacji z tych plików cookie oraz aktywności w innych witrynach internetowych, budowany jest profil zainteresowań Użytkownika. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych Użytkowników.
  6. Analityczne cookie: analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt oraz źródeł ruchu występujących w naszym Serwisie. Pomagają ustalić Administratorowi, jak Użytkownik porusza się po Serwisie. Dzięki tym danym Administrator może analizować statystyki oraz raporty dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz poprawiać jej wydajność.
  7. W ramach Serwisu wykorzystywane są także pliki cookie podmiotów współpracujących (osobnych dostawców usług), co oznacza, że na Urządzeniu Użytkownika odwiedzjącego Serwis, zapisują się również pliki cookie pochodzące od podmiotów współpracujących. Ich wykaz wraz z informacjami dot. przetwarzania plików cookie znajduje się poniżej.

Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookie do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookie.

 

V. Cele, w jakich wykorzystywane są własne Cookie

Administrator wykorzystuje Cookie Własne w następujących celach:

Konfiguracji serwisu:

  1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu,
  2. rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb,
  3. zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik,
  4. zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści,
  5. rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.

Uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w Serwisie oraz utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła, poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki, optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora:

  1. realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych,
  2. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
  3. zapamiętania lokalizacji Użytkownika,
  4. poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji,
  5. analiz i badań oraz audytu oglądalności,
  6. tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
  7. zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu.

 

VI. Cele, w jakich wykorzystywane są Zewnętrzne Cookie

Administrator usługi wykorzystuje Cookie Zewnętrzne w następujących celach:

  1. prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego
  2. prezentowania reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy:
  3. zalogowania do serwisu za pomocą serwisu zewnętrznego:      
  4. wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych:
  5. prezentowania opinii na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:          
  6. wykorzystania funkcji w celu ułatwienia komunikacji za pośrednictwem strony internetowej Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego :          
  7. rozpoznawania lokalizacji Użytkownika: google.com - [administrator cookies: Google LLC z siedzibą w USA],
  8. realizacji płatności:
  9. wysyłki mailingu, wiadomości push oraz prezentacji treści personalizowanych: Synerise [administrator cookies: Synerise S.A. z siedzibą w Polsce].
  10. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych:
  • Google Analytics [administrator cookies: Google LLC z siedzibą w USA],
  • Google Ads [administrator cookies: Google LLC z siedzibą w USA],
  • doubleclick.net [administrator cookies: Google LLC z siedzibą w USA],
  • Google Marketing Platform  

Aby dowiedzieć się więcej o polityce prywatności tych administratorów, skorzystaj z następujących linków: