Regulamin Klienta Zoocial Market
obowiązujący od dnia 14.08.2024 r.
Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę oraz ogólne zasady dotyczące sprzedaży przez Sprzedawców Produktów w sklepie typu marketplace pod adresem www.zoocial.pl/market.
§1
Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Sprzedawca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która w ramach wykonywanej przez siebie zawodowej działalności gospodarczej oferuje Produkty lub usługi do sprzedaży w ramach funkcjonowania Marketplace; Sprzedawcą w Marketplace może być również osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej;
- Usługodawca – Animal Care Sp. z o.o. ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000934469, NIP: 9472006090, Regon: 520513530, kapitał zakładowy w wysokości 30 920 000,00 zł,
- Zoocial - portal internetowy pod adresem www.zoocial.pl/market, na którym Usługodawca prowadzi Marketplace;
- Marketplace – internetowa platforma zakupowa, na której można nabyć Produkty oferowane do sprzedaży przez Sprzedawców, a także w ramach której świadczone są inne usługi.
- Regulamin - niniejszy regulamin;
- Klient – użytkownik Internetu korzystający z Marketplace, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, nabywający w Marketplace Produkty w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, nabywający Produkty jako konsument lub jako osoba fizyczna nabywająca Produkt bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą, gdy nie posiada on dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Aby móc w pełni korzystać z Marketplace Użytkownik musi mieć ukończone 18 lat i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, albo być osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Użytkownik będący konsumentem może również korzystać z Marketplace bez osiągnięcia pełnoletniości, ale warunkiem jest ukończenie 13 roku życia - w takiej sytuacji korzystanie z Marketplace możliwe jest w zakresie zawierania umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego lub po uzyskaniu zgody przedstawiciela ustawowego.
- Produkt – produkt lub usługa, w tym treść lub usługa cyfrowa (np. webinar, szkolenie, ebook) prezentowane w Sklepie i oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży;
- Karta Produktu – opis Produktu przygotowywany przez Sprzedawcę wraz z informacją o zasadach zawierania Umowy Sprzedaży, warunkach dostawy i płatności.
- Treści – wszelkie udostępnione na Zoocial informacje, dane, treści, elementy, materiały, algorytmy, schematy, utwory, oznaczenia, logotypy, nazwy, znaki, symbole, opisy i zdjęcia, niezależnie od ich charakteru, formatu i sposobu zapisu lub przedstawienia; do których prawa przysługują Usługodawcy lub Sprzedawcy,
- Opinie – opinie o Produktach i Sprzedawcach oraz inne treści przygotowane przez Klientów, zamieszczane w Sklepie;
- Konto - prowadzone dla Klienta przez Usługodawcę pod unikalną nazwą (login) konto, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w ramach Sklepu;
- Operator płatności – PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5.476.300,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, z którym Sprzedawca zwiera umowę, której przedmiotem jest świadczenie usług płatniczych przez operatora płatności na rzecz Sprzedawcy w związku z korzystaniem przez Sprzedawcę ze Sklepu. Oraz Stripe, Inc. z siedzibą główą pod adresem: 354 Oyster Point Blvd, South San Francisco, CA 94080, Stany Zjednoczone, firma zarejestrowana w stanie Delaware, USA (w Delaware pod numerem 4975814), z numerem VAT UE: EU826012240.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, za pośrednictwem Sklepu, na warunkach określonych przez Sprzedawcę i podanych w Karcie Produktu.
- Usługa elektroniczna - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu. Usługą elektroniczną świadczoną w ramach Sklepu jest udostępnianie formularzy do zawarcia Umowy Sprzedaży, prowadzenie Konta Klienta oraz wysyłka materiałów marketingowych (Newslettera).
- Opinie – opinie o Produktach oraz inne treści przygotowane przez Klientów, zamieszczane w Sklepie.
- DSA – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 29 października 2022 r., w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).
- Konsument - osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
§2
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów z platformy zakupowej Marketplace prowadzonej przez Usługodawcę.
- Zoocial zastrzega sobie prawo do określenia szczegółowych zasad świadczenia poszczególnych usług w ramach Marketplace w odrębnych regulaminach.
- Regulamin jest udostępniany nieprzerwanie na stronie internetowej Zoocial w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
- Korzystanie z Marketplace możliwe jest jedynie w przypadku akceptacji niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności dostępnej w Sklepie.
- Marketplace prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, co oznacza, że dostawa Produktów będzie realizowana tylko na adresy w obrębie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Klient może kontaktować się z Usługodawcą w sprawie usług świadczonych drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu w formie:
- pisemnej na adres: Animal Care Sp. z o.o. ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź,
- elektronicznej: [email protected]
- telefonicznej pod numerem: 426 127 709
§3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W ramach Marketplace, Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi elektronicznej w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Usługa elektroniczna jest bezpłatna.
- Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta zostaje zawarta w momencie założenia Konta.
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnianiu formularzy do zawierania Umów Sprzedaży zawierana jest w celu osiągnięcia rezultatu, którym jest przekazanie do Sprzedawcy informacji o złożonym zamówieniu przez Klienta, zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z tej usługi;
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na wysyłaniu Newslettera zostaje zawarta w momencie aktywacji subskrypcji przez Klienta;
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta oraz wysyłaniu materiałów marketingowych jest zawierana na czas nieoznaczony.
4. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
- Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia, kontaktując się z Usługodawcą za pośrednictwem wskazanych w Regulaminie kanałów komunikacji;
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony ze skutkiem natychmiastowym lub tymczasowo zablokować Klientowi możliwość korzystania z usług Sklepu w wypadku, gdy Klient obiektywnie rażąco lub uporczywie narusza Regulamin. Usługodawca może również wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zakończenia działalności przez Marketplace.
5. Użytkownik, który zawarł umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: [email protected]. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześle Użytkownikowi na wskazany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W razie odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej umowa jest uważana za niezawartą. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej zawiera Załącznik nr 1 do Regulaminu. Załącznik nr 2 do Regulaminu zawiera pouczenie o odstąpieniu od umowy.
§4
Warunki techniczne świadczenia usług drogą elektroniczną
- Aby zapewnić możliwość prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Marketplace i usług świadczonych za jego pośrednictwem, urządzenie, którym posługuje się Klient, powinno spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
- posiadać połączenie z siecią Internet zapewniające transmisję danych,
- posiadać przeglądarkę internetową, tj. oprogramowanie służące do przeglądania treści dostępnych w sieci Internet. Wyłączenie akceptacji plików Cookies i Skryptów Java może zakłócić prawidłowe działanie strony Marketplace,
- aktywne konto poczty e-mail.
§5
Ogólne warunki korzystania z Marketplace
- Korzystanie przez Klientów z platformy zakupowej Zoocial ma charakter nieodpłatny.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Usługodawca może być jednocześnie Sprzedawcą, a więc i stroną Umów Sprzedaży dokonywanych przez Klientów w Marketplace.
- Klient nie jest uprawniony do kopiowania, rozpowszechniania, reprodukowania lub modyfikowania jakichkolwiek Treści, w tym danych, informacji i zdjęć umieszczonych w Marketplace.
- Informacje znajdujące się w Marketplace nie stanowią oferty Usługodawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto tj. zawierają podatek od towarów i usług VAT. Ceny Produktów są cenami prezentowanymi przez Sprzedawców.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość, bezpieczeństwo lub legalność Produktów oferowanych przez Sprzedawców do sprzedaży.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Marketplace wywołane siłą wyższą lub awarią oraz szkody jakie mogły powstać w wyniku tych zdarzeń, nawet jeśli spowodowałyby one utratę danych. Usługodawca podejmie działania pozwalające w jak największym stopniu ograniczyć negatywne skutki zaistniałych problemów technicznych w stosunku do Klientów. Za awarię techniczną uznaje się sytuację, w której zdecydowana większość Klientów utraciła możliwość korzystania z podstawowych funkcjonalności Sklepu.
- Usługodawca nie sprawdza wszystkich Produktów oferowanych przez Sprzedawców, ale zastrzega sobie prawo do usunięcia z Marketplace Produktów naruszających postanowienia niniejszego Regulaminu bądź łamiące obowiązujące przepisy prawa. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia każdego Produktu, w tym w szczególności mającego negatywny wpływ na wizerunek Marketplace.
§6
Rejestracja
- Klienci mają możliwość korzystania z Marketplace bez dokonywania rejestracji.
- Rejestracja jest niezbędna do założenia Konta Klienta w Marketplace. Klienci mają możliwość dokonania rejestracji w Marketplace poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz logowania się w Marketplace z wykorzystaniem danych dostępowych ustalonych podczas rejestracji.
§7
Informacje dotyczące zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą
- Sprzedawca, wystawiając Produkt do sprzedaży, dysponuje Produktem i jest go w stanie wysłać lub dostarczyć za pośrednictwem platformy zoocial.pl do Klienta w terminie określonym w opisie Produktu.
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu bez wad.
- Umowy Sprzedaży w ramach Sklepu są zawierane pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Usługodawca może być stroną umów sprzedaży Produktów, jeśli przedmiotem Umowy Sprzedaży są Produkty stanowiące własność Usługodawcy. Jeśli Sprzedawca nie jest przedsiębiorcą, w opisie oferty ujawniona zostanie taka informacja.
- Klient składa zamówienie na dany Produkt na stronie internetowej Marketplace, z użyciem formularzy. W wyjątkowych przypadkach takich jak m.in. niesprawne działanie Marketplace i brak możliwości dokonania zamówienia za jego pośrednictwem, złożenie zamówienia może zostać przyjęte przez Usługodawcę za pośrednictwem wiadomości e-mail i przekazane do Sprzedawcy.
- Sprzedawca zobowiązany jest do poinformowania Klienta o wysyłce zamówienia za pośrednictwem korespondencji elektronicznej.
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w momencie kliknięcia przez Klienta w przycisk Zamawiam.
- Klient, w związku z zawartą umową, powinien dokonać zapłaty za Produkt nie później niż w terminie 24 godzin od daty złożenia zamówienia, chyba że Klient dokonał zamówienia z opcją płatności przy odbiorze.
- W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych przez Klienta skutkujących niemożliwością wykonania Umowy Sprzedaży, Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży.
- Dane Sprzedawcy w danej transakcji są szczegółowo podane w podsumowania transakcji dla każdego nabywanego Produktu.
- Dostawa Produktów i realizacja Usług odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Informacje o dostępnych sposobach dostawy i ich cenie podane są przez Sprzedającego na Karcie Produktu.
- Sprzedawca przy prezentowaniu Produktów do sprzedaży, opatruje każdy wystawiony Produkt minimum jednym zdjęciem przedstawiającym Produkt, jak również w wystarczający i zgodny z prawdą opis oddający cechy Produktu. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wszelkie błędy lub nieścisłości takiego opisu. Informacje dotyczące pochodzenia Produktu i jego producenta, które są umieszczane w opisie lub nazwie Produktu, muszą być kompletne, dokładne i nie mogą wprowadzać w błąd Klientów.
- W przypadku niedostępności Produktu lub innych przeszkód występujących po stronie Sprzedawcy, Sprzedawca będzie indywidualnie kontaktował się z Klientem. Sprzedawca każdorazowo po zawarciu umowy sprzedaży Produktu z Klientem poinformuje go o szczegółach dostawy. Informacje o warunkach dostawy zawarte są w Karcie Produktu.
- Sprzedawca w Karcie Produktu podaje czas dostawy zamówienia dotyczący zarówno realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, jak i czas dostawy przewidywany przez operatora pocztowego lub firmę kurierską.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi na stronie Zwroty i reklamacje oraz przy każdym Produkcie w Karcie Produktu poniższe informacje o zasadach postępowania i prawach Klienta:
- w przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta,
- w przypadku reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta.
§8
Płatność
- Klient nie ma możliwości zamówienia Produktów z płatnością przy odbiorze.
- Informacje o możliwych sposobach zapłaty dostępne są na Karcie Produktu.
- Płatność w ramach Marketplace dokonywana przez Klientów w chwili składania zamówienia odbywać się będzie za pośrednictwem:
Szybkich płatności dostarczanych przez operatorów płatności.
§9
Procedura reklamacji i zwrotów
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu można zgłaszać Usługodawcy pisemnie na adres Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie pod adresem: Zwroty i reklamacje.
- Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności numeru zamówienia, rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres korespondencyjny lub w inny wskazany przez Użytkownika sposób. Odpowiedź na reklamację złożoną na formularzu zostanie wysłana pocztą elektroniczną.
- Reklamację dotyczące Produktów można złożyć bezpośrednio do Sprzedawcy na adres e-mail wskazany na stronie [email protected] (zakładka: Zwroty i reklamacje) l, wówczas Usługodawca przekaże reklamację niezwłocznie do Sprzedawcy. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Usługodawca lub Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie. Sprzedawca odpowie na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Usługodawcę.
- Klient będący Konsumentem może bez podawania przyczyny odstąpić od Umowy Sprzedaży produktu zakupionego w Marketplace w ciągu 14 dni od daty odbioru produktu. W tym celu Klient powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji, przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (listownie lub pocztą elektroniczną na adres [email protected]. Klient może w tym celu skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do Regulaminu.
- Zakupiony produkt powinien być niezwłocznie zwrócony, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu zwrotu wystarczy odesłanie produktu przed upływem 14 dni.
- Produkt należy przesłać na adres wyznaczony przez sprzedawcę.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w następujących wypadkach:
- jeżeli Usługodawca lub Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, informując go przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy;
- jeśli produkt został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych;
- zakupu nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- dostarczania treści lub usług cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku fizycznym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Klienta o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§10
Przeciwdziałanie nielegalnym treściom
- Usługodawca udostępnia narzędzie umożliwiające zgłaszanie nielegalnych treści drogą elektroniczną dostępne pod adresem [email protected]. W celu dokonania zgłoszenia konieczne jest wypełnienie odpowiedniego formularza, w tym uzupełnienie pól wskazanych jako obowiązkowe. Spółka poinformuje zgłaszającego o przyjęciu zgłoszenia oraz podjętej decyzji bez zbędnej zwłoki.
- Usługodawca dochowuje wszelkich starań, aby eliminować z Usług nielegalne treści, niezwłocznie po uzyskaniu o nich wiedzy i dokonaniu ich weryfikacji. Tym samym, korzystając ze Sklepu, Klient zobowiązuje się do niedostarczania, nieprzekazywania i niepublikowania nielegalnych treści.
- Nielegalne treści oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do określonego działania, nie są zgodne z powszechnie obowiązującym prawem. Nielegalnymi treściami mogą być w szczególności treści naruszające prawa autorskie, treści dyskryminujące, obraźliwe, wulgarne, nawołujące do nienawiści lub w inny sposób naruszające dobra osobiste, jak również prezentacja Produktów i informacji o nich niespełniająca określonych wymogów prawnych lub naruszających prawa innych podmiotów.
- Usługodawca może dowiedzieć się o nielegalnych treściach samodzielnie, jak również może otrzymać informację o ich istnieniu od dowolnej osoby lub podmiotu, w tym od zaufanych podmiotów sygnalizujących, których zgłoszenia zawsze Usługodawca traktuje priorytetowo.
- Usługodawca nie prowadzi uprzedniej, jak również zautomatyzowanej identyfikacji oraz weryfikacji nielegalnych treści, a wszelkie decyzje w ich zakresie podejmowane są po otrzymaniu informacji o ich występowaniu i przez osoby posiadające do tego właściwą wiedzę.
- Klient, który zidentyfikuje w Usługach nielegalne treści, ma prawo je zgłosić Sprzedawcy za pośrednictwem elektronicznego punktu kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu w zakładce dotyczącej nielegalnych treści.
- Usługodawca usunie lub uniemożliwi dostęp do nielegalnej treści niezwłocznie po uzyskaniu o niej wiedzy.
- Decyzja wraz z uzasadnieniem podjęta w wyniku zgłoszenia danej treści, przekazana zostanie na adres e-mail zgłaszającego oraz zainteresowanego odbiorcy Usługi.
- Odbiorca Usługi lub podmiot zgłaszający nielegalne treści, który nie zgadza się z decyzją Usługodawcy, w terminie 6 miesięcy od dnia uzyskania o niej informacji może złożyć skargę. Usługodawca udzieli odpowiedzi na skargę niezwłocznie, wyjaśniając zgłoszone zastrzeżenia. Skarga powinna zostać wniesiona elektronicznie na adres [email protected].
- W przypadku dokonywania często oczywiście bezzasadnych zgłoszeń lub skarg Usługodawca ma prawo, po bezskutecznym skierowaniu ostrzeżenia do zgłaszającego, zawiesić na okres 12 miesięcy rozpatrywanie zgłoszeń lub skarg. Usługodawca zobowiązany jest do tego, aby w przypadku otrzymania nakazu od uprawnionego organu sądowego lub administracyjnego podjąć działania w nim określone lub udzielić wskazanych informacji. W takim przypadku
- Usługodawca poinformuje osobę, której dotyczą przekazane treści, o otrzymaniu takiego nakazu w terminie w nim określonym albo jeżeli takiego terminu nie określono – najpóźniej w chwili podjęcia stosownych działań.
- W przypadku przekazania nielegalnych treści lub treści niezgodnych z Regulaminem Usługodawca może dokonać następujących czynności:
- ograniczyć widoczność określonych informacji, w tym usunąć takie informacje, uniemożliwić dostęp do tych informacji,
- zawiesić lub zakończyć świadczenie Usługi w całości lub w części,
- zawiesić Konto lub wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie Konta.
§11
Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Usługodawca - Animal Care Sp. z o. o..
- Administrator przywiązuje bardzo dużą wagę do przejrzystości działania i ceni podstawowe prawo każdego człowieka do zachowania prywatności. Gwarancja poufności i ochrony danych jest dla nas ważna, dlatego dokładamy starań, by przyjęte zasady przetwarzania danych odbywały się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również z poszanowaniem podstawowych praw i wolności oraz zapewniały ich poufność i należyte bezpieczeństwo
- Informacja na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności. (dodając link do zaktualizowanej polityki prywatności).
§12
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu z przyczyn organizacyjnych, prawnych lub technicznych. O każdej zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi na stronie Marketplace, a do zarejestrowanych Klientów zostanie wysłana wiadomość co najmniej 14 dni przed wejściem zmian w życie w Marketplace.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie określonym przez Zoocial, nie krótszym jednak niż 14 dni od dnia ogłoszenia.
- Postanowienia odrębnych regulaminów określających zasady oraz zakres świadczenia poszczególnych Usług stanowią regulacje szczególne względem regulacji ujętych w Regulaminie, o ile nie postanowiono inaczej.
We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumentów, przepisów o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. - Usługodawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany ze Sklepem przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: [email protected].
- Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez Klienta do bezpośredniej i szybkiej komunikacji ze Sklepem. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI ELEKTRONICZNEJ
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Animal Care sp. z o. o. z siedziba w Łodzi
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej:
Imię i nazwisko konsumenta(ów): ______________________________________________
Adres e-mail: __________________________________________________________________
Numer zamówienia (jeśli dotyczy): ____________________________________________
Rodzaj usługi: _________________________________________________________________
Podpis konsumenta(-ów): _____________________________________________________
Data: __________________________________________________________________________
Załącznik nr 2 do Regulaminu
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY O ŚWIADCZENIU USŁUGI ELEKTRONICZNEJ
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy o świadczenie usługi elektronicznej w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, to jest Animal Care sp. z o.o. , o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą lub na adres e-mail: ........... Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W razie odstąpienia od umowy o świadczenie sługi elektronicznej jest ona uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
Załącznik nr 3 do Regulaminu
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy Sprzedaży)
Animal Care sp. z o. o. z siedziba w Łodzi
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży:
Imię i nazwisko konsumenta(ów): _______________________________________
Adres e-mail: ___________________________________________________________
Numer zamówienia: ___________________________________________________
Podpis konsumenta(-ów): _____________________________________________
Data: __________________________________________________________________