Źródło: 123RF
  • Zoocialowe news

Inicjatywa Włochaci Kandydaci – czyli nietypowi bohaterowie banerów wyborczych radnego z Sosnowca

Opublikowane: 17:59 Przeczytasz w: 3 min

Kampanie wyborcze zazwyczaj kojarzą nam się z szumnymi obietnicami, zaciętymi debatami i wzajemnym wytykaniem sobie błędów przeszłości. Ten okres przedwyborczy nie odbiegał za bardzo od tych asocjacji. Z jednym wyjątkiem. Ponieważ jeden z kandydatów do Sejmu postanowił odstąpić swoje banery tym, których na co dzień nie zauważamy i wykorzystać swoją platformę medialną, aby pomóc psom ze schroniska.

Spis treści

    Inicjatywa Włochaci Kandydaci  

    Inicjatywa Włochaci Kandydaci to prawdziwa perełka tegorocznej kampanii wyborczej i haust świeżego powietrza we wszechobecnej aurze zaciekłych politycznych przepychanek. Umieszczenie na banerach wyborczych dziesięciu bezpańskich psów do adopcji w Sosnowcu wywołał poklask nie tylko wyborców i mediów, ale i politycznych oponentów. Rezultatem tego posunięcia był nie tylko rozgłos oraz znalezienie domów dla każdego z włochatych bohaterów akcji, ale także zwrócenie uwagi opinii publicznej na problem porzuconych zwierząt i ich praw w naszym kraju, co cieszy podwójnie.  

    Najpopularniejszy polski radny  

    Łukasz Litewka to polityk z Sosnowca i obecny kandydat do Sejmu z list wyborczych Lewicy (okrąg 32), który nie po raz pierwszy trafia na pierwsze strony gazet i nagłówki czołowych polskich mediów. A to wszystko za sprawą aktywnego zaangażowania się w liczne zbiórki i akcje adopcyjne i charytatywne na rzecz porzuconych zwierząt, a także osób z niepełnosprawnościami, w kryzysie bezdomności oraz chorych – Litewka był zaangażowany, między innymi, w zbiórkę wózków dla ludzi potrzebujących i środków na operacje dla chorych noworodków, akcje adopcyjne, organizację wsparcia dla bezdomnej kobiety z Gdańska oraz leków dla niewidomej z Katowic, a nawet przesyłanie ławek szkolnych do Tanzanii.  Najpopularniejszy polski radny, jak często określają go media to przykład osoby, która od lat wykorzystuje swoje wpływy i platformę medialną (ponad 56 tysięcy obserwujących na Instagramie i 254 tysiące na Facebooku), w szczytnym celu, co nie może nie wzbudzać szacunku. 

    Profil Facebook Łukasza Litewki 

    Włochaci Kandydaci – podsumowanie  

    Abstrahując od kwestii politycznych akcja Włochaci Kandydaci, to wspaniała inicjatywa, która zmieniła życie wielu psów i ludzi, dlatego można śmiało wyrazić nadzieję, że inni politycy i osoby medialne pójdą w ślady radnego z Sosnowca, aby działać i zmieniać życia na lepsze.  

    Oceń artykuł

    Ogólna ocena: 5,0 | liczba ocen: 1
    0/400
    Ewa
    5
    20.10.2023

    Nasi eksperci