Animal Care sp. z o.o. przywiązuje bardzo dużą wagę do przejrzystości działania i ceni podstawowe prawo każdego człowieka do zachowania prywatności. Gwarancja poufności i ochrony Państwa danych jest dla nas ważna, dlatego dokładamy starań, by przyjęte zasady przetwarzania danych odbywały się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również z poszanowaniem podstawowych praw i wolności oraz zapewniały ich poufność i należyte bezpieczeństwo.
Celem niniejszego dokumentu jest należyte poinformowanie osób odwiedzających naszą stronę internetową o kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, szczególnie wobec treści przepisów o ochronie danych osobowych, w tym rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
Użytkownik, który wchodzi na Stronę internetową i korzysta z niej zgadza się na warunki określone w niniejszej Polityce Prywatności.
Adres strony internetowej: https://zoocial.pl/pethomer
Dane podmiotu prowadzącego stronę internetową:
Animal Care Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-341 Łódź,
wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000934469, NIP: 9472006090.
SPIS TREŚCI:
I. Definicje
II. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
III. Zakres danych osobowych
IV. Polityka Plików Cookie
Administrator – oznacza Animal Care Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-341 Łódź, wpisana
do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000934469, NIP: 9472006090, która świadczy usługi drogą elektroniczną, przetwarza dane osobowe przekazane przez Użytkownika
oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.
Serwis, Sklep, sklep internetowy – oznacza stronę internetową, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działający w domenie https://zoocial.pl/pethomer
Użytkownik – oznacza osobę lub podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa
o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
Cookie – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane
i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.
Podmioty z grupy kapitałowej Pelion – spółki grupy kapitałowej Pelion.
Podmiot trzeci – inny podmiot, świadczący usługi, sprzedaż produktów, m.in. z grupy kapitałowej Pelion, przychodnie dla zwierząt, gabinety weterynaryjne i inne punkty świadczące usługi
i sprzedające produkty dla zwierząt.
Usługobiorca – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca albo zamierzająca korzystać z Usług Elektronicznych.
Opiekun – Usługobiorca, który zajmuje się świadczeniem Opieki dla Zwierząt na rzecz pozostałych Usługobiorców w Serwisie.
Usługodawca – spółka Animal Care Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
z siedzibą przy ul. Zbąszyńskiej 3, 91-341 Łódź, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000934469, NIP: 9472006090, realizująca usługę elektroniczną.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego zgodnie z Regulaminem.
Opieka dla zwierząt – odpłatne usługi z zakresu opieki nad zwierzętami, których świadczenie może być przedmiotem umów zawieranych przez Opiekunów z pozostałymi Usługobiorcami za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
Profil opiekuna, profil – ogłoszenie Opiekuna, niezależnie od jego nazwy, wyświetlane w postaci publicznego profilu w Serwisie Internetowym, stanowiące zaproszenie dla pozostałych Usługobiorców do składania Rezerwacji. Określa w szczególności dane dotyczące Opiekuna, jego kwalifikacji oraz świadczonych przez niego usług, w tym zdjęcie, cennik oraz zakres usług, a także opinie i inne dodatkowe informacje istotne dla Usługobiorców.
KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów i funkcjonalności dostępnych w systemie teleinformatycznym Pethomer.com, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o jego działaniach w Serwisu Internetowym. Konto umożliwia również korzystanie z innych Usług Elektronicznych dostępnych w Serwisie – w przypadku których został wskazany wymóg uprzedniego utworzenia Konta.
Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Animal Care sp. z o.o. ul. Zbąszyńska 3,
91-341 Łódź, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000934469, NIP: 9472006090,
Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem danych korespondencyjnych Administratora oraz pod numerem telefonu: 48426127709 lub adresem
e-mail: [email protected].[AP6]
Inspektor Ochrony Danych
W celu zagwarantowania najwyższych standardów w zakresie ochrony Pani/Pana danych osobowych w Animal Care Sp. z o.o. wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – Piotr Kawczyński, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected][AP7] .
Prawa podmiotu danych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
1) prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych,
2) prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że dane
są nieprawidłowe lub niekompletne
3) prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych, gdy:
§ Pani/Pana dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane,
§ wycofa Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych a Administrator nie posiada innej podstawy prawnej przetwarzania,
§ zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych i po stronie Administratora nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
§ zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego,
§ Pani/Pana dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
§ Pani/Pana dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
§ Pani/Pana dane osobowe zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług społeczeństwa informacyjnego oferowanych dziecku.
Prawo do usunięcia danych nie dotyczy danych przetwarzanych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa lub danych przetwarzanych w celu ustalenia, obrony, dochodzenia ewentualnych roszczeń.
4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, gdy:
§ uzna Pani/Pan, że dane osobowe są nieprawidłowe,
§ Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie chce Pani/Pan, aby zostały one usunięte przez Administratora,
§ Administrator nie potrzebuje już Pani/Pana danych osobowych, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
§ wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych.
5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora a sprzeciw jest uzasadniony przez Pani/Pana szczególną sytuację,
6) prawo wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem,
7) prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, gdy dane są przetwarzane
na podstawie zgody lub na podstawie umowy,
8) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://uodo.gov.pl/pl/83/155 .
Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw prosimy o kontakt z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych. Dane kontaktowe zostały wskazane powyżej.
Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Pani/Pana dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane do państwa trzeciego
ani organizacji międzynarodowej, jednakże w niektórych sytuacjach (np. przy procesach związanych z Facebook, Instagram) może dojść do przekazania danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Nastąpi to wyłącznie, gdy spełnione zostaną warunki określone w Rozdziale V RODO. W przypadku przekazania danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego Administrator zadba o wszelkie formalności związane z prawidłowym zabezpieczeniem danych osobowych, w tym m.in. stosowania standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję (UE).
Profilowanie
W celu realizacji działań marketingowych, Administrator w niektórych przypadkach wykorzystuje profilowanie. Oznacza to, że w oparciu o posiadane przez Administratora dane osobowe dotyczące Pani/Pana oraz informacje dotyczące produktów, które Pani/Pan nabył, Administrator będzie przeprowadzać wnioskowania dotyczące Pani/Pana preferencji i zainteresowań,
które to mogą posłużyć nam by lepiej dopasowywać do Pani/Pana oczekiwań nasz przekaz marketingowy. Tym samym Profilowanie będzie obejmowało dopasowanie wyświetlanych reklam, prezentowanych produktów w trakcie składania zamówienia, przesyłanych informacji
o produktach i usługach oraz promocjach i zniżkach oferowanych przez Administratora,
na podstawie zakupów oraz przeglądanych produktów w sklepie internetowym. W każdym czasie ma Pani/Pan prawo wniesienia sprzeciwu wobec takiego działania.
Zakres, cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przesyłania informacji handlowych o aktualnej ofercie, o produktach i usługach
oraz promocjach, w tym Newsletter – na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), którym jest marketing własnych produktów i usług. Przy czym zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 12 lipca 2024 Prawo Komunikacji Elektronicznej potrzebujemy dodatkowej zgody na wykorzystanie podanych kanałów komunikacji,
b) przesyłania informacji handlowych o aktualnej ofercie, o produktach i usługach
oraz promocjach podmiotów trzecich – na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), którym jest marketing produktów
i usług podmiotów trzecich. Przy czym zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 12 lipca 2024 Prawo Komunikacji Elektronicznej potrzebujemy dodatkowej zgody na wykorzystanie podanych kanałów komunikacji,[AP8]
c) ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
Wyrażona zgoda może być w każdym momencie odwołana poprzez kontakt za pośrednictwem danych teleadresowych Administratora lub Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne
do otrzymywania informacji marketingowych, w tym w formie Newsletter.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone lub do momentu odwołania zgody.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
b) podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
c) podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
Wyrażona zgoda może być w każdym momencie odwołana poprzez kontakt za pośrednictwem danych teleadresowych Administratora lub Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) świadczenia usługi elektronicznej w postaci prowadzenia konta oraz umożliwienia wykonania umowy z Opiekunem m.in. poprzez świadczenie usługi prowadzenia konta w serwisie, umożliwienie świadczenia usługi sprzedaży usługi, umożliwienie rozliczenia płatności, umożliwienie kontaktu z Opiekunem – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) prowadzenia ewidencji i dokumentacji księgowo-rachunkowej, rozliczania płatności –
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z brzmieniem przepisów m.in ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa,
c) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, mogącymi mieć związek z prowadzeniem przez Administratora działań oraz świadczeniem usług –
na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych, w procesie rejestracji konta uniemożliwia założenie konta w Serwisie, co uniemożliwi zawarcie umowy i w konsekwencji brak możliwości realizacji usługi elektronicznej.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone, a następnie przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa tj. 5 lat – licząc od roku następnego, po roku wygaśnięcia umowy na podstawie art. 74 ust. 2 pkt. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
b) podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
c) podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
d) świadczenia usługi elektronicznej w postaci prowadzenia konta oraz umożliwienia wykonania umowy z Usługobiorcą m.in. poprzez świadczenie usługi prowadzenia konta w serwisie, umożliwienie świadczenia usługi sprzedaży usługi, umożliwienie rozliczenia płatności, umożliwienie kontaktu z Opiekunem – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
e) prowadzenia ewidencji i dokumentacji księgowo-rachunkowej, rozliczania płatności –
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z brzmieniem przepisów m.in ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa,
f) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, mogącymi mieć związek z prowadzeniem przez Administratora działań oraz świadczeniem usług –
na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych, w procesie rejestracji konta uniemożliwia założenie konta w Serwisie, co uniemożliwi zawarcie umowy i w konsekwencji brak możliwości realizacji usługi elektronicznej.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone, a następnie przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa tj. 5 lat – licząc od roku następnego, po roku wygaśnięcia umowy na podstawie art. 74 ust. 2 pkt. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
d) podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
e) podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
f) podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO – realizacja umowy oraz obwiązek prawny spoczywający na Administratorze danych w związku z Ustawą Kodeks cywilny oraz Ustawą o prawach konsumenta,
b) ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację. Brak danych umożliwiających zidentyfikowanie osoby składającej reklamację uniemożliwia przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji. Brak danych kontaktowych osoby składającej reklamację uniemożliwia odesłanie odpowiedzi na wskazany adres zamieszkania lub adres e-mail.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu, dla którego zostały zgromadzone, a następnie przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa tj. 1 roku – licząc
od rozliczenia reklamacji
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
b) podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
c) podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
a) prowadzenia korespondencji telefonicznej i elektronicznej, w szczególności w zakresie odpowiedzi na pytania skierowane za pośrednictwem wiadomości mailowej, Facebook Messenger, Instagram, Thulium oraz innych dostępnych źródeł kontaktowych –
na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
b) nawiązania współpracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
c) ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania powyższych celów.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi
na zadane pytanie. Dane osobowe mogą być również w adekwatnym zakresie, pozostawione i przetwarzane przez Administratora dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń do momentu ich przedawnienia, przez okres wymagany przepisami prawa.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora
oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
b) podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
c) podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) obsługi zgłoszenia nielegalnych treści oraz do podjęcia określonych działań wskutek takiego zgłoszenia – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z art. 16 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/we (Akt O Usługach Cyfrowych – DSA).
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne
do obsługi zgłoszenia.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do obsługi zgłoszenia, a następnie przez okres wymagany przepisami prawa.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
b) podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
c) podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) zapewnienia odpowiedniej jakości obsługi i świadczonych usług – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
b) ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH:
Zgoda na nagrywanie jest dobrowolna, ale niezbędna do załatwienia sprawy drogą telefoniczną. W przypadku braku zgody, prosimy o kontakt osobisty, pisemny lub poprzez
e-mail.
OKRES PRZECHOWYWANIA:
Dane osobowe mogą być w adekwatnym zakresie, pozostawione i przetwarzane
przez Administratora dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń do momentu ich przedawnienia, przez okres wymagany przepisami prawa.
ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem, na mocy stosownych umów, umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę danych,
b) podmioty z grupy Kapitałowej Pelion,
c) podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza m.in. poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie, realizacji zamówienia lub składania reklamacji:
11. Referer URL (tj. poprzednio odwiedzana strona).
Polityka Plików Cookies portalu ZOCIAL znajduję się pod adreseM: https://zoocial.pl/market/privacy-policy